:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مديرعامل بانك سرمايه: قدم اول را در زمينه قهرماني محكم بر ميداريم

رونمايي از لباس تيم واليبال بانك سرمايه + تصاوير

مديرعامل بانك سرمايه در مراسم رونمايي از لباس تيم واليبال اين بانك اظهار داشت: بانك سرمايه در راستاي رسالت هاي اجتماعي خود وارد عرصه ورزش شده است و بر آن است تا قدم اول را در اين زمينه محكم بر دارد.
کد خبر: ۶۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

خبر اقتصادی - مراسم معرفي تيم واليبال بانك سرمايه و رونمايي از لباس اين تيم، سه شنبه 21 مهرماه با حضور دكتر محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال، محمود افشار دوست، دبير فدراسيون واليبال، امير خوش خبر، سرپرست تيم ملي واليبال بزرگسالان، رضايي، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا، خيرالله بيرانوند، مديرعامل بانك سرمايهو جمعي از مديران ارشد اين بانك در محل هتل آكادمي فوتبال برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، در اين مراسم، مديرعامل بانك سرمايه ضمن خير مقدم به حضار، با اشاره به مسئوليت اجتماعي بانك سرمايه در زمينه هاي علمي، فرهنگي، هنري و ورزشي اظهار داشت: بانك سرمايه در راستاي رسالت هاي اجتماعي خود در ليگ برتر واليبال حضور يافته و در اين تيم از بازيكنان برجسته اي بهره مي برد.
 
بيرانوند تاكيد كرد: تيم واليبال بانك سرمايه به معني واقعي تيم است و از نظر اخلاقي و فني حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و بنا داريم كه در نخستين حضور در ليگ برتر عنوان قهرماني را به دست آوريم و در رقابت هاي برون مرزي از جمله مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا نماينده شايسته اي براي واليبال ايران باشيم.
 
در بخش ديگري از مراسم، مصطفي كارخانه، سرمربي تيم واليبال بانك سرمايه نيز با شعار تيم خوب سرمايه است سخنان خود را آغان نمود و اظهار داشت: از زماني كه بانك سرمايه تصميم گرفت در ليگ برتر واليبال تيمداري كند تلاش ما اين بود كه از بازيكناني كه كيفيت خوبي دارند، دعوت كنيم تا در اين تيم بازي كنند .خوشحالم كه در حال حاضر بازيكنان خوبي در اين تيم گرد هم آمده اند و مي‌دانم انتظارات زيادي از تيم بانك سرمايه وجود دارد.
 
وي در ادامه افزود: با تمام احترامي كه براي حريفان خود قائل هستم و مي‌دانم كه بسياري از آنها سابقه طولاني در ليگ برتر دارند اما بايد بگويم كه تيم واليبال بانك سرمايه براي قهرماني پا به مسابقات مي‌گذارد.
 
كارخانه با تاكيد بر اين كه ليگ برتر سال به سال كيفيتش افزايش مي‌يابد، گفت: ليگ برتر واليبال در هر دوره نسبت به گذشته سخت تر مي‌شود. در سال هاي قبل فقط دو تيم مدعي بودند اما در اين چند سال اين گونه نبوده و همه تيم هاي مدعي قهرماني هستند. ما تمام تلاشمان اين است كه در اولين بازي كه خارج از خانه برگزار مي شود، استارت خوبي بزنيم و از تمام بازيكنان مي‌خواهم كه براي كسب بهترين نتيجه تلاش كنند.
 
وي با تاكيد بر اين كه شرايط بازيكنان در ليگ برتر امسال در نتايج تيم ملي تاثيرگذار خواهد بود، تصريح كرد: تا ارديبهشت‌ ماه و آغاز مسابقات انتخابي المپيك، تيم ملي هيچ بازي اي ندارد و به اعتقاد بنده بايد اين سال را سال واليبال باشگاهي ايران دانست. هر قدر بازيكنان با آمادگي رواني، تكنيكي و ذهني خوبي در باشگاه ها بازي كنند، تيم ملي ما نيز قوي تر مي‌شود؛ چرا كه تيم ملي از پايان ليگ برتر تا آغاز مسابقه هاي انتخابي المپيك زمان زيادي ندارد.
 
كارخانه در مراسم معرفي تيم واليبال باشگاه سرمايه ابراز داشت: شايد بتوان گفت كه ما بيشترين سهم را در تيم ملي داريم و تمام تلاش من اين است كه عملكرد بازيكنانم را در بهترين شرايط قرار دهم و دغدغه فدراسيون و كار فني تيم ملي را برطرف كنم. اميدوارم تيم ما بتواند خدمت شايسته اي به تيم ملي و فدراسيون بكند.
سرمربي تيم بانك سرمايه در پايان گفت: تب واليبال در جامعه ما داغ است و مردم با واليبال زندگي مي‌كنند. اميدوارم اين موضوع انگيزه‌اي براي مسئولان بانك سرمايه شود تا در سالهاي آينده نيز در ليگ برتر تيمداري كنند.
 
در ادامه برنامه از لباس تيم واليبال بانك سرمايه رونمايي گرديد و پس از آن طي مراسمي پيراهن و شماره بازيكنان به آن ها تحويل داده شد.

عكسها: حجت سپهوند