:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۷.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
عباس بشیری وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور ارشد حقوقی:

تاخیر در پرداخت شارژ به دو برابر مبلغ جریمه می شود

هزینه‌های مشترک طبق ماده 3 و 4 آیین‌نامه است و اگر یکی از ساکنان آپارتمان‌ها این هزینه‌ها را پرداخت نکند در مرحله اول اخطاریه‌ای جهت پرداخت حق شارژ صادر می‌شود و در صورت عدم پرداخت ظرف 10 روز مدیر آپارتمان ها می‌تواند شکایت کند و فرد به پرداخت دو برابر حق شارژ محکوم می‌شود
کد خبر: ۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
خبراقتصادی - وکیل پایه یک دادگستری در رابطه با حق شارژ ساختمان گفت: هر یک از ساکنین اعم از مالک یا مستأجر بایستی هزینه شارژ را به‌موقع به مدیر ساختمان یا نماینده او پرداخت کنند. 




وی در گفت وگو با پیام ساختمان افزود: هزینه‌های مشترک طبق ماده 3 و 4 آیین‌نامه است و اگر یکی از ساکنان آپارتمان‌ها این هزینه‌ها را پرداخت نکند در مرحله اول اخطاریه‌ای جهت پرداخت حق شارژ صادر می‌شود و در صورت عدم پرداخت  ظرف 10 روز مدیر آپارتمان ها می‌تواند شکایت کند و فرد به پرداخت دو برابر حق شارژ محکوم می‌شود. 



علاقه مندان به تهیه کتاب های پیش فروش ساختمان، قوانین و مقررات و نمونه قراردادهای پیش فروش ساختمان، آپارتمان و آپارتمان نشینی و... می توانند باشماره 09121271413 تماس حاصل فرمایند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
United States of America
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
عالی
فرانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
با عرض سلام و درود بیکران
در یک کلام می گویم خوشحالم که شما بزرگواران هستید.
اقدس محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
همسایه ما کندوی زنبور عسل در بالکن خودش گذاشته این زنبورها در حیاط ومنازل ما پخش میشوند آیا ایشان چنین حقی دارند
مدیر پایگاه اگر آپارتمان هستيد خير نمي توانند چون احتمال مزاحمت براي شما هست. اما اگر خانه ويلايي يا باغ و... هست موضوع فرق مي كند. بايد بررسي كنيد كه براي شما مزاحمت دارد يا خير. و با هم گفت وگو كنيد.