:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رییس اتاق اصناف ایران خبر داد:

احتمال برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلی تهران

در صورتی هم که از چادر برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده شود از چادرهای ضد حریق و استاندارد خواهد بود و در تهران مذاکراتی برای برگزاری نمایشگاه در مصلی نیز شده است.
کد خبر: ۴۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

خبر اقتصادی - رییس اتاق اصناف ایران از استفاده از چادرهای ضد حریق و استاندارد در نمایشگاه بهاره و نیز برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره، گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره از دستورالعمل کمیته نمایشگاهی کشور خارج شده و از سوی اتاق اصناف سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه بهاره امسال نیز با هماهنگی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در همه شهر‌ها به همراه فروش‌های فوق العاده برگزار خواهد شد.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم نمایشگاه‌ها در چادر برگزار می‌شود نیز اظهارداشت: در صدد فراهم کردن امکانات و ایجاد تسهیلات هستیم تا جایی که ممکن است نمایشگاه‌ها در چادر برگزار نشود.

وی تصریح کرد: در صورتی هم که از چادر برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده شود از چادرهای ضد حریق و استاندارد خواهد بود و در تهران مذاکراتی برای برگزاری نمایشگاه در مصلی نیز شده است.