:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیست بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد با بیمه دی

بیمه دی که در سال جدید نیز عهده‌دار ارائه خدمات تکمیلی درمان به بازنشستگان است و برای رفاه بیشتر حال بیمه‌شدگان، لیست بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش(ایسنا)، بیمارستانها و مراکز خصوصی طرف قرارداد با این شرکت در تهران شامل: آزادی، الغدیر، البرز، اقبال، آپادانا، یاس سپید، بقیه الله جماران، پارس، پاسارگاد، پاستورنو، تهران، تهران پارس، توس، خاتم الانبیاء، ساسان، سجاد، شهریار، شهید چهران، فجر، غیر انتفاعی محب، آسیا، سجاد (ناجا)، کیان، مادران، مرکز قلب تهران، مدائن، مصطفی خمینی، مهر، مردم، میلاد، مروستی، چشم پزشکی نور، قلب شهید رجایی، الوند، رامتین، رسالت، دادگستری، نجمیه، ولیعصر ناجا، عیوض زاده (سورنا)، ابن سینا، فرمانیه، صارم، باهنر،شهید شوریده، بانک ملی، بازرگانان، سوم شعبان، نیکان، بصیر، رازی، نوین دیدگان، نگاه، بینا، هلال ایران می‌شوند.

بیمه دی اعلام کرد "براساس تصمیم‌گیری‌های به‌عمل آمده همکاری بیمه دی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقویت شده و روند خدمات رسانی به شکل ارزنده‌ای درحال بهبود است.

همچنین طی نامه‌ای همکاری این شرکت با چند بیمارستان خصوصی منتفی شده است. یکی از دلایل عمده این موضوع، مشاهده برخی درخواستهای غیر معمول و غیر قانونی بوده است.

نحوه همکاری با بیمارستان‌ها به گونه‌ای است که یا از طریق معرفی نامه، بیمار به بیمارستان ارجاع داده و هزینه‌های آن توسط شرکت تقبل میشود و یا اینکه بیمار هزینه‌های خود را پرداخت کرده، آنگاه شرکت بیمه این هزینه‌ها را به بیمار پرداخت می‌کند. متأسفانه مشاهده شده در حالت دوم برخی درخواستهای غیر قانونی از بیماران می‌شود که مغایر قوانین و آیین نامه‌های وزارت بهداشت است. به همین دلیل و به خاطر اینکه عده بازنشستگان به لحاظ رفاه اجتماعی در شمول طبقات پایین هستند؛ لذا بیمه دی تصمیم گرفته است در همکاری با خود با برخی بیمارستان‌ها تجدید نظر کند. انتشار برخی شایعات درباره همکاری‌های درمانی با بیمه دی از اساس کذب محض است و کاملاً مشخص است که با چه نیتی صورت می‌گیرد".
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عادله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
با سلام چرا در لیست بیمه دی بیمارستانی مثل مهر قرارداد دارد ولی خود بیمارستان مهر ادعا می کند یک طرفه قرار داد خود را فسخ کرده در این شرایط ,ما بیمه شدگان باید چه راهکاری پیش بگیریم و پزشک معالج ما فقط با بیمارستان مهر قرارا داد دارد؟