:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
در آستانه عید سعید فطر قیمت مسکن تهران شکسته شد:

با متری 960 هزار تومان و وام 25 میلیونی صاحب خانه شوید

مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور گفت: پیش فروش 4 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت همزمان با عیدسعیدفطر در تهران آغاز می شود.
کد خبر: ۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
آقای حسین شعبانی مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور با اعلام این مطلب به کاهش قیمت مسکن در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح مردم می توانند با وام 25 میلیون تومانی و پیش پرداخت مبلغ 89 میلیون و600 هزار ریال به صورت نقدی و مابقی در اقساط ماهانه 500 هزار تومان مالک یک واحد 51 متری در شهرک مسکونی مهستان واقع در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر شوند. وی افزود: قیمت این واحدها کمتر از یک میلیون تومان برای هر مترمربع می باشد.






وی ارائه سند مالکیت منگوله دار رسمی و پائین بودن قیمت این واحدها را از ویژگیهای برجسته آن نسبت به مسکن مهر دانست و گفت: نزدیکی به مترو، معماری زیبا و وجود کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و بیمارستانی از دیکر مشخصه های این شهرک می باشد.
به گفته وی مردم می توانند با مراجعه به دفتر فروش واقع در جاده تهران کرج بعداز تهرانسر – بین شهرک سعیدآباد و شهرک مهدیه دفتر فروش مهستان نسبت به ثبت نام و خرید واحدهای مورد نظر خود که از 51 متر تا 95 متری می باشند اقدام و یا با شماره تلفن های 65221298 و 65249698 تماس حاصل فرمایند.
شعبانی گفت: این پروژه مرحله فنداسیون را پشت سرنهاده و تا اواخر سال آینده آماده تحویل خواهد بود. وی درخاتمه خاطر نشان کرد: پیش از این نیز این شرکت با اجرا و تحویل پروژه1563 واحد در فردوسیه شهریار نقش ویژه ایی در جلوگیری از افزایش قیمت و حمایت از اقشار کم درآمد داشته است.
پروژه 1356 واحدی ثامن الائمه فردوسیه شهرستان شهریار، نخستین پروژه خود مالک و ارزانترین پروژه طرح مسکن مهر است که توسط شرکت پیگیر راه پیروز اجرا شده است. این پروژه شامل تاسیسات روبنایی مانند مدرسه، ورزشگاه، درمانگاه و واحدهای تجاری، ایستگاه آتش نشانی، استخر، سونا، کلانتری و به طور کل شامل کلیه خدمات لازم در قالب مجمع مسکونی طراحی شده است تا زندگی شهروندان در این شهرک تسهیل یابد. این مجتمع دارای 58 بلوک 24 واحدی است که در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع به اتمام رسیده است. واحدهای این مجتمع در متراژهای 74، 76 و 82 متر مربع ساخته شده اند که مبحث 19 مقررات ملی ساختمان به طور کامل در همه این واحدها رعایت شده است.

اطلاعیه مهم ساختمان های ارزان قیمت شهرک مهستان



با توجه به استقبال بی نظیر و گسترده همشهریان تهرانی و نظر به سودجوئی بعضی از افراد لطفاً جهت ثبت نام و انعقاد قرارداد به دفاتر فروش این شرکت به شرح ذیل مراجعه فرمایید.
ضمناً شرکت در قبال انعقاد قرارداد در دفاتر متفرقه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
1-دفتر مرکزی: تهران خیابان آفریقا (جردن) خیابان گلفام ساختمان گلفام طبقه 1 واحد 10
تلفن: 3-26205862-021
2-دفتر شهریار: شهریار میدان نماز بلوار رزمندگان خیابان بوستان پلاک 27 طبقه 3
تلفن: 65221278 – 021
3- دفتر پروژه: تهران- جاده تهران – شهریار حدفاصل سعید آباد و مهدیه
تلفن: 65608156 – 021 همراه:09193939395
4-دفتر رسول اکرم: شهریار بلوار رسول اکرم روبروی چهارراه کشاورزی شهریار
تلفن: 65249698 – 021 همراه: 09121210008
5- دفتر شهر قدس: شهرقدس 45 متری انقلاب ضلع شمالی میدان قدس ساختمان بانک پاسارگاد طبقه 2 واحد 5
تلفن: 46855973 – 021 همراه: 09127979496


جوابیه مدیر پروژه مهستان در مورد پیش فروش خانه های ارزان قیمت


با توجه به خبر منتشر شده در بسیاری از روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه های اطلاع رسانی کشور در تاریخ های 23 و 24/ مردادماه /1391 و بنابر نقل قولی از آقای حسین شعبانی مدیر پروژه 3000 واحدی شهرک مهستان...

با توجه به خبر منتشر شده در بسیاری از روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه های اطلاع رسانی کشور در تاریخ های 23 و 24/ مردادماه /1391 و بنابر نقل قولی از آقای حسین شعبانی مدیر پروژه 3000 واحدی شهرک مهستان، به منظور تنویر افکار عمومی لازم است تا مواردی را به اطلاع شهروندان محترم برساند.


1-درمطالب درج شده تعداد واحدهای مسکونی به اشتباه 4000 واحد ذکر شده که عدد صحیح 3000 واحد می باشد.
2-براساس منویات مقام عظمی ولایت مبنی بر نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز با استناد بر تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت فعال نمودن بخش خصوصی در امر مسکن های ارزان قیمت و با کیفیت، تمام امکانات لازم در شرکت پیگیرراه پیروز بسیج شده که با آغاز پروژه عظیم مهستان 2000 نفر به صورت غیر مستقیم وارد عرصه کار و سازندگی شده اند.
3-با توجه به قیمت ارزان و مناسب واحدهای مسکونی پروژه مهستان بر پایه ی 960 هزار تومان این شائبه ایجاد شده که این پروژه بخشی از طرح مسکن مهر می باشد که این امر تکذیب شده و به صراحت اعلام می گردد که در مصاحبه ها و اطلاعیه ها به هیچ وجه چنین مطلبی اعلام نشده است.

4- مجموعه مدیریت و پرسنل شرکت پیگیر راه پیروز مصمم هستند تا با تلاش شبانه روزی، شعار ریاست محترم جمهور مبنی بر خانه دار شدن اقشار کم درآمد را محقق نموده و بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارج نهادن به کار و سرمایه ی ایرانی صحه گزارند.
در پایان لازم میدانیم تا از حمایتهای بی دریغ جناب آقای مهندس نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی در موفقیت و به ثمر نشستن پروژه مسکن مهر 1536 واحدی ثامن الائمه شهریار تقدیر و تشکر به عمل آورده و یادآور شویم که موفقیت های آتی و از جمله پروژه مهستان نیز نیازمند توجه و حمایت ایشان می باشد تا با تکیه بر الطاف خداوند متعال و حسن توجه شهروندان محترم، پروژه 3000 واحدی مهستان در زمان مقرر، به صورت بسیار زیبا و در شأن همیهنان ایرانی ساخته و تحویل متقاضیان گردد.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
سارا رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
8
آیا امکان ارائه کد رهگیری وجود دارد و اگر دارد چه مدت زمان بعد از انعقاد قرارداد؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
1
1
سلام اقای شعبانی ایا فکری هم بحال اب منطقه سعید اباد کرده
اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اب سعید اباد اییراذی نداره
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
باسلام میخواستم بدونم سندهای مسکن مهر یوسف آباد فردوسیه کی حاضر وبه دستمون میرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
0
حرفهایت.جا تو شهریار سعید آبا د کی گفته تهران سر خندیدم
ناصربیاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
آفرین برشماسال91کی وسال96کجااگه مشکل وام بودکه خودمان جورمیکردیم شماخبرازبعضی مشتریان خودندارید که چگونه این پول راتهیه کردندحداقل یک بلوک تحویل بدهیدتافروشتان رونق بگیرد.به امیدان روز
دربدر
|
United States
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
اقای شعبانی
نا مسلمان
جان عزیزت واحدها تحویل بده
تو که خبر از مردم نداری
پولشونو گرفتی با هیچی میلیاردر شدی نوش جونت لاقل خونهمونو بده اخه
از سال ۹۰هی میگی سال اینده
امسال ۹۶هس باز سال اینده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
آقای ........... هر موقعه خونه هارو تحویل دادی تومحضر سند بزن 25 تومان بهت میدیم ما وام نمی خوایم ..چون وامی اصلا در کار نیست ...شما حتی نتونستی حتی یک بلوک تحویل بدی دیگه هیچ اعتباری نیست