:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
15 و 16 اردیبهشت 1393 برگزار می شود

اعطای جایزه سال دکتر عظیمی به پژوهشگران جوان در رشته توسعه و برنامه ریزی

همزمان با برگزاری دومین همایش سالانه دکتر عظیمی و مرزهای دانش توسعه با عنوان «دولت، نظام تدبیر و توسعه» جایزه سال شادروان دکتر حسین عظیمی اندیشمند نامدار و اقتصاددان برجسته ایرانی، به پژوهشگران جوان در حوزه برنامه ریزی و توسعه در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت 1393 اعطا می شود...
کد خبر: ۲۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
خبراقتصادی: همزمان با برگزاری دومین همایش سالانه دکتر عظیمی و مرزهای دانش توسعه با عنوان «دولت، نظام تدبیر و توسعه» جایزه سال شادروان دکتر حسین عظیمی اندیشمند نامدار و اقتصاددان برجسته ایرانی، به پژوهشگران جوان در حوزه برنامه ریزی و توسعه در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت 1393 اعطا می شود...




به اطلاع دانشجویان و دانش‌پژوهان حوزه مطالعات توسعه در کلیه دانشگاه‌های کشور می‌رساند، کمیته علمی همایش در نظر دارد به برترین تلاش‌های علمی و پژوهشی انجام شده توسط دانش‌پژوهان جوان در زمینه «توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی» جایزه سال دکتر حسین عظیمی را اعطا نماید.
در اولین دوره، این جایزه به انتخاب کمیته علمی همایش، به برترین پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری دانشگاهی در حوزه مطالعات توسعه که درسال‌های 1390 تا 1392 به‌ پایان رسیده باشد اعطاء خواهد شد.
علاقه‌مندان یک نسخه الکترونیکی از پایان‌نامه خود به همراه تصویر صورتجلسه دفاع را حداکثر تا پایان فروردین ماه 1393  به نشانی drhoseinazimi@gmail.com ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 88905607 تماس حاصل فرمائید.
 
دبیرخانه همایش