:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

تخفیف در تخفیف بازار مسکن در حومه تهران

به دنبال افت قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان در شهرهای کرج، هشتگرد، پرند و پردیس نیز با افت مواجه شده و مالکان برای آنکه واحد خود را به فروش برسانند بعضا در قیمت‌های جدید نیز تخفیف می‌دهند.
کد خبر: ۲۰۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
اقتصادگردان- پالس‌های ارسال شده از اقتصاد کلان بر وضعیت بازار مسکن تهران و شهرهای اطراف تاثیر گذاشته و روند نرخ‌های پیشنهادی را متوقف کرده است.

واسطه‌های ملکی می‌گویند که در شهر کرج قیمت‌های اعلامی مسکن ۱۰ تا ۱۵ درصد افت کرده است. در شهر جدید هشتگرد نرخ واحدهای مسکن مهر به همین میزان با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان مواجه شده و در شهر جدید پرند نیز شاهد افت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت آپارتمان هستیم.

تخفیف در تخفیف بازار مسکن در حومه تهران

ریزش قیمت آپارتمان در شهر جدید پردیس، بیش از سایر مناطق بوده و بعضا تا ۸۰۰ میلیون تومان نسبت به ماه قبل کاهش پیدا کرده است. مشاوران املاک بیان می‌کنند که ارایه تخفیف اغلب توسط دلالان و سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد. واحدهایی که با کاهش قیمت مواجه شده‌اند هم بعضا با ۱۰۰ میلیون تخفیف واگذار می‌شوند.

از حدود یک ماه قبل اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و قیمت برخی کالاها از جمله طلا، خودرو و مسکن کاهش پیدا کرده است. مهمترین عامل ایجاد آرامش افت نرخ ارز است.