:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران:

رشد بیش از ۲۰۰ درصدی طرح‌های شهرک‌های صنعتی در حوزه شهرک‌سازی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار زمین صنعتی در قالب ۴۸۰ قرارداد، به متقاضیان جدید صنعتی واگذار شد.
کد خبر: ۲۰۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

اقتصادگردان- سعید صادقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار زمین صنعتی در ‌قالب ۴۸۰ قرارداد ، به متقاضیان جدید صنعتی واگذار شد؛ همچنین سال گذشته ۱۲۴ واحد صنعتی با اشتغال بیش از ۲۳۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: با وجود ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی فعال در استان تهران، هم‌اکنون بیش از ۹۵۰۰ قرارداد در این شهرک‌ها منعقد شده که ۶۰۵۶ قرارداد آن به بهره‌داری رسیده و اشتغالی بیش از ۱۲۹ هزار نفر را ایجاد کرده است. 

صادقی افزود: سال گذشته شاهد رشد بیش از ۲۰۰ درصدی طرح‌های شرک‌های صنعتی در حوزه شهرک سازی بودیم ضمن اینکه ، ۱۲۷ هکتار زمین صنعتی در فاز دو قرچک واگذار شده و متقاضیان در حال سرمایه‌گذاری هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رونقی که در تولید صورت گرفته و افزایش تعداد شاغلانی که در شهرک و نواحی صنعتی ایجاد شده، برنامه‌ریزی شده، راه دسترسی این شهرک‌ها از یک مسیر، به دو مسیر جداگانه افزایش یابد؛ البته در شهرک‌های صنعتی شمس آباد، عباس آباد و پرند، راه دسترسی دوم آن‌ها راه‌اندازی شده است.