:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

کاهش نسبی قیمت برخی اقلام میوه و صیفی

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که به جز میوه‌های نوبرانه و فصل قیمت سایر اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته‌های قبل کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
اقتصادگردان- بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو از انواع پیاز زرد و سفید ۱۷ هزار و ۵۰۰تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی ۲۱ تا ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۷ هزار و ۹۰۰ تا ۱۹ هزار و۸۰۰ تومان، خیار ۳۲ تا ۳۹ هزار تومان، هویج  ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان و فلفل دلمه ۵۵ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر کیلو گوجه سبز  ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، گیلاس ۱۵۰ هزار تومان، آلبالو ۹۰ هزار تومان، موز ۷۳ تا ۷۴ هزار تومان، هندوانه ۱۳تا ۱۴هزار تومان و زردآلو ۸۹ تا ۹۰ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز بر اساس نرخنامه قیمت هر کیلو خیار گلخانه ۱۸ هزار تومان، گوجه سبز ۳۰ تا ۴۷ هزار تومان، توت ۳۴ هزار تومان، گیلاس ۴۹ هزار تومان، زردآلو ۴۲ تا ۴۹ هزار تومان، آلبالو ۵۵ هزار تومان، موز ۶۳ هزار تومان و انواع هندوانه ۷۵۰۰ تا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

همچنین پیاز نیز در میادین با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل دلمه ۲۳ هزار تومان، هویج ۸۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۱۵ هزار و ۵۰ تومان است.

مشاهدات حاکی از آن است که قیمت برخی اقلام میوه و صیفی نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.