:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
هادیان فر:

پلیس در ارسال داده‌ها برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پاسخ به سوالی در خصوص این ادعا که پلیس اطلاعات خودروها را در اختیار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت یکسان و مشابه کارت بانکی نمی‌گذارد، عنوان کرد: پلیس در ارسال داده‌ها به شکل روش قدیمی که کارت صادر می‌شده، کوتاهی نکرده است و این اطلاعات را در اختیار شرکت پخش فرآورده‌ها قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۰۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
اقتصادگردان- سردار سید کمال هادیان‌فر در جمع خبرنگاران افزود: تا همین امروز هم عزیزان شرکت پخش فرآورده‌ها برای صدور کارت سوخت اطلاعات لازم را از پلیس دریافت می‌کنند. ما اطلاعات را به صورت پایدار در اختیار شرکت پخش فرآورده‌ها قرار می‌دهیم، منتهی اینکه الان در تولید یا چاپ کارت سوخت دچار مشکل هستند یا تکنولوژی آن‌ها تغییر کرده و دنبال این هستند که فرآیند را تغییر دهند، بحث دیگری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تصریح کرد: پلیس در ارسال داده‌ها به شکل روش قدیمی که کارت صادر می‌شده، کوتاهی نکرده است و این اطلاعات را در اختیار شرکت پخش فرآورده‌ها قرار می‌دهد. مسئولان وزارت نفت دنبال این هستند که شرایط را دگرگون کنند و از روش‌های جدید استفاده کنند که این امر جای بحث دارد و باید در جلسات فنی با پلیس، به آن نتیجه برسیم که روش را تغییر دهیم.

سردار هادیان فر همچنین در پاسخ به اینکه ثبت الکترونیکی درخواست صدور کارت سوخت با دریافت کد رهگیری مرسولات پستی از طریق سایت epolic.ir امکان پذیر نیست تصریح کرد: بحث پروسه تولید کارت، دست وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌ها و شرکت ناجی پژوهش است لذا این بحث خیلی ارتباطی با پلیس راهور ندارد. آنچه تکلیف ما است و تا امروز انجام دادیم، ارسال داده‌های وسایل نقلیه برای شرکت پخش فرآورده‌هاست که تا الان هم کارت سوخت صادر می‌شده است.

وی افزود: الان اشکالی که برای شرکت نفت ایجاد شده این است که در تراشه دچار مشکل است و باید فرآیند خود را تغییر دهد. این مشکلی است که بیشتر به وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌ها باز می‌گردد.