:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تفاهم‌نامه همکاری این بانک و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران امضاء شد

حمایت بانک رفاه کارگران از افزایش تولید تجهیزات پزشکی از سوی جمعیت هلال احمر

تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
کد خبر: ۲۰۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل غرفه شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (از شرکت‌های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر ایران) در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر بهمن سبحانی مدیرعامل این شرکت رسید.

بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از جمله دستگاه‌های تلاشگر و خوش‌نام کشور محسوب می‌شود از آمادگی توسعه همکاری‌های متقابل با این جمعیت خبر داد و گفت: اقدامات هلال احمر در حوزه‌های مختلف امدادی، بشردوستانه، تجهیزات پزشکی و... بسیار گسترده و اثرگذار است و بانک رفاه کارگران آمادگی دارد همیار مطمئنی برای این جمعیت در راستای توسعه اقدامات باشد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: این بانک به عنوان تنها بانک اجتماعی کشور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی دارد تا به سهم خود حامی برنامه‌های توسعه‌ای این جمعیت در بخش‌های مختلف باشد.

دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت یک جمعیت بین‌المللی است که بیش از یکصد سال از تاسیس آن می‌گذرد و بدون شک حمایت این بانک از این جمعیت منجر به اثربخشی بیشتر اقدامات و عمق بخشیدن به آنها می‌شود.