:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
16 تا 19 خرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ‏تهران؛‏

نمایش عمومی توانمندی های بیمه ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)‏ با ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نوین بیمه ایران و موسسات زیر مجموعه آن، از 16 تا 19 خرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex2023)‎) ‏که با حضور صدها شرکت‌ داخلی و خارجی فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از روز سه شنبه 16 خرداد جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در سالن شماره 35 از متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز میزبانی خواهند کرد.

حضور بیمه ایران و شرکت های تابعه در نمایشگاه امسال به صورت متمرکز و در یک غرفه وسیع انجام خواهد شد. شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، صندوق سبدگردان آسال و موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه پانزدهم هستند که اطلاعات و خدمات ویژه ای را به علاقه‌مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه - فاینکس ‏‏2023) تا عصر جمعه 19 خرداد ماه 1402 برپا خواهد بود.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از خدمات متنوع و الکترونیکی بیمه ایران، رونمایی از چند طرح بیمه ای جدید، ارایه توانمندیهای بیمه ایران در حوزه بورس و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی کلاس آموزشی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت بیمه و … از اهم برنامه های پیش بینی شده شرکت سهامی بیمه ایران برای این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

بنا به این گزارش، با هماهنگی معاونت فنی بیمه ایران مقرر شده است، علاوه برحضور کارشناسان فنی در غرفه، به منظور پاسخگویی به مراجعان پر تعداد، برای متقاضیان احتمالی، صدور انواع بیمه نامه از طریق میزهای خدمات آنلاین مستقر در غرفه صورت پذیرد.

در نمایشگاه امسال، بیمه ایران و زیر مجموعه های آن با ایجاد پیشخوان هایی ویژه ‏برای پاسخگویی به ارباب رجوع، با بهره گیری از کارشناسان کاربلد شعبه های شرکت، ‏استقرار مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و تمامی مدیران و ‏معاونان و کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران ( به عنوان ‏متولی و برگزار کننده اصلی برنامه های غرفه)، زمینه ارائه خدمات ویژه به علاقه‌مندان و ‏متخصصان بیمه را به بهترین وجه ممکن فراهم کرده و مقدم مدیران اقتصادی و صنعت ‏مالی، متخصصان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و مردم عزیز را به نیکی ‏پاس خواهند داشت.