:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برگزاری كارگاه های بازآموزی قوانين مبارزه با پولشويی و تامين مالی تروريسم در استان كرمان

كارگاه های بازآموزي قوانين مبارزه با پولشویی و تامين مالی تروريسم برای مديران واحدهای ستادی و رؤسای حوزه ها و شعب اداره امور شعب استان کرمان با حضور عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب استان، مسئولان اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ، اساتید مجرب و کارشناسان امر برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، این كارگاه های آموزشی در دو بخش مجزا براي واحدهای صف و ستاد برگزار و ضرورت اشراف و توسعه سطح آگاهی كاركنان نسبت به قوانين مبارزه با پولشويی و رعايت اين قوانين در انجام عمليات بانكی درواحدهای مختلف بانك، تبیین شد.

در این کارگاه آموزشی آثار مخرب جرم پولشويی بر ‌اقتصاد کشورهای در حال توسعه ، ايجاد بحران ها و  مخاطرات اقتصادی و سياسی جدی در اين كشورها تشریح و بر لزوم رعايت قوانين مبارزه با اين عمل مجرمانه كه در زمره جرائم سازمان يافته است؛ تاكيد شد.

در پایان نیز اساتيد حاضر در اين كارگاه ها ضمن واکاوی آخرين دستورالعمل های  بانك مركزي ج.ا.ا در حوزه مبارزه با پولشويی و تامين مالی تروريسم ؛ عواقب حقوقی و قضايی ناشی ازعدم رعايت مفاد دستورالعمل يادشده را مطرح کردند و از مسئولان شعب خواستند تا در جهت رعايت دقيق قوانين مصوب در اين رابطه اهتمام ویژه داشته باشند.