:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پایداری جوی در تمام جاده های کشور، هراز مسدود نیست

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه در تمام محورهای مواصلاتی کشور شاهد پایدار جوی هستیم، تاکید کرد: محور هراز مسدود نیست.
کد خبر: ۲۰۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
اقتصادگردان- سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهارکرد: امروز مرحله اول بازگشت مسافران نوروزی در سطح جاده های کشور آغاز شده است و پیش بینی می کنیم در بعدازظهر ترافیک نیمه سنگین را شاهد باشیم همچنین شروع موج دوم رفت سفرهای نوروزی را در برخی محورهای مواصلاتی کشور شاهد هستیم لذا ترافیک نیمه سنگین در برخی جاده ها ایجاد شده است.

وی افزود: بی تردید در موج دوم سفرها و بازگشت سفرهای نیمه اول احتمال شکل گیری ترافیک های نیمه سنگین وجود دارد بنابراین نیاز است رانندگان در این شرایط با صبر و حوصله رانندگی کنند. در حال حاضر وضعیت پایدار جوی در محورهای مواصلاتی کشور را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: محور چالوس در هر دو محور رفت و برگشت به علت ریزش مداوم سنگ و کاهش ایمنی تردد برای رانندگان از روز گذشته مسدود شده است و این انسداد تا اطلاع بعدی ادامه دارد و نیروهای خدماتی در محور برای بازگشایی مشغول کار هستند. محور هراز و فیروزکوه به عنوان محورهای جایگزین هستند لذا محور هراز مسدود نیست.