:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
عضو هیات مدیره بانک مسکن از شعب این بانک در تهران بزرگ بازدید کرد

تجربه‌‌ای نو با خدمات نوروزی بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن در جریان بازدید از شعب تهران بزرگ، از آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات هر چه بهتر در روزهای تعطیل عید خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

اقتصادگردان- سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، در صبح بارانیِ آخرین پنجشنبه سال از سه شعبه چهارراه جمهوری، امیرکبیر و فاطمی در تهران بزرگ بازدید کرد.

فاضلیان در آستانه عید باستانی از شعب بانک مسکن بازدید و ضمن عرض شادباش، تقدیر و تشکر از کارکنان بانک مسکن، وضعیت شعب این بانک را برای ارائه خدمات هر چه بهتر در تعطیلات پیش رو ارزیابی کرد.

وی در جریان بازدید از شعب تهران بزرگ ضمن تاکید بر جایگاه و اهمیت خدمات حضوری بانک مسکن در تعطیلات عید گفت:«جایگاه خدمات حضوری بانکی حتی در دنیای جدید که بانک‌داری مبتنی خدمات برخط توسعه یافته بر هیچ کس پوشیده نیست. بانک مسکن نیز برای رفاه حال مشتریان خود خدمات حضوری گسترده‌ای را برای تعطیلات عید تدارک دیده است.»

وی ادامه داد: «کارکنان شعب بانک مسکن با برنامه‌های بیشتری برای نوروز سال جدید آماده می‌شوند که پیشاپیش از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ آن‌ها صمیمانه تشکر می‌کنم.»

فاضلیان درباره خدمات برخط بانک مسکن نیز افزود: « بانک مسکن با توسعه خدمات برخط خود سعی می‌کند در ایام تعطیلات، تجربه‌ جدیدی برای مشتریان خود رقم بزند.»

بانک مسکن علاوه بر باجه‌های کشیک با خدمات نوین بانکی در روزهای تعطیل، مشتریان خود را پشتیبانی خواهد کرد. به همین منظور امسال زیرساخت‌های جدیدی فراهم آمده است که تجربه کاربری منحصر بفردی را برای کاربران رقم بزند.

مشتریان بانک مسکن برای اطلاع از لیست شعب کشیک این بانک، می‌توانند به پورتال بانک مسکن به آدرسwww.bank-maskan.ir مراجعه کنند.