:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

نمایشگاه آفرود و کمپینگ تا 17 اسفند ادامه دارد

مجری دومین نمایشگاه کمپینگ و آفرود اظهار کرد:‌ دومین دوره برگزاری این نمایشگاه به صورت تخصصی و با همکاری ۸۰ شرکت و ۱۰۰ برند از 14 اسفند در محل شهر آفتاب آغاز و تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۰۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

اقتصادگردان -دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ، آفرود، آپشن خودرو و موتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با حضور آقای دکتر عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، دکتر عمو رسولی مدیرعامل نمایشگاه قم و دکتر علیرضا چیذری مدیر اجرایی این نمایشگاه و مدیرعامل شرکت برنامه سازان میهن (برسام) از 14 اسفند رسماً افتتاح شد.
 این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با حضور ۸۰ شرکت و ۱۰۰ برند مطرح و برنامه‌های جانبی بسیار متنوع و جذاب میزبان بازدیدکنندگان می باشد.
  علیرضا چیذری، مجری دومین نمایشگاه تخصصی قطعات ، لوازم یدکی و مصرفی تیونینگ، کمپینگ، آفرود، آپشن، خودرو ، و موتورسیکلت‌های کلاسیک  خاطر نشان کرد: افرادی که در گذشته در این زمینه فعالیت می‌کردند غالبا جشنواره‌هایی را برگزار می‌کردند اما با همکاری نمایشگاه شهر آفتاب دومین دوره برگزاری این نمایشگاه به صورت تخصصی و با همکاری ۸۰ شرکت و ۱۰۰ برند در محل شهر آفتاب آغاز و تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بخش‌های جانبی بخش‌های جذاب نمایشگاه آفرود و تیونینگ است، عنوان کرد: بخش‌های جانبی نمایشگاه از ساعت ۲ تا ۵ بعدازظهر هر روز خواهد بود و در روز آخر نمایشگاه نیز همایشی با کمک کانون جهانگردی و فدراسیون اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.

چیذری اظهار کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه تقویت سفارشی‌سازی نیز در این نمایشگاه انجام خواهد شد و متقاضیان سفارشی‌سازی می‌توانند هرگونه سفارش خود را درخواست دهند.
خودروها نیز در ژانرهای مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 عباس تقدسی‌نژاد،‌ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های شهر آفتاب نیز  در نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی قطعات ، لوازم یدکی و مصرفی تیونینگ، کمپینگ، آفرود، آپشن، خودرو ، و موتورسیکلت‌های کلاسیک اظهار کرد:در سال ۱۴۰۱ بخش مهمی از ظرفیت‌های بالقوه نمایشگاه شهر آفتاب بالفعل شده است و پیش‌ بینی این است که سال ۱۴۰۲ سال رونق جدی شهر آفتاب به عنوان مهمترین سایت تخصصی نمایشگاهی خواهد بود.
وی افزود: دومین نمایشگاه تخصصی تیونینگ، آفرود و لوازم یدکی و مصرفی از امروز در محل شهر آفتاب آغاز به کار کرده است و تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب عنوان کرد: سالن A5 نمایشگاه شهر آفتاب به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته و ۷۰ غرفه در آن حضور دارند.این مجموعه یکی از بزرگترین‌ سایت‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های خودرو و مرتبط با صنعت خودرو است. 
تقدسی‌نژاد خاطرنشان کرد: رویدادهای جانبی متنوعی برای نمایشگاه کنونی پیش‌بینی شده که یکی از آنها نمایش ۴ هزار خودرو اسپرت است که جاذبه زیادی برای نوجوانان و جوانان دارد و پیش‌بینی می‌شود این‌نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌های پرمخاطب کشور باشد.
مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: به واسطه ابعاد وسیع نمایشگاه شهر آفتاب و برنامه جامعی که برای توسعه و تکمیل آن وجود دارد می‌تواند میزبان همه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه‌های تخصصی و پرمخاطب باشد.
وی با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب بیان کرد: نمایشگاه خودرو امسال که در اردیبهشت برگزار شد و نمایشگاه موتور که دی ماه انجام شد رکورد بازدیدکنندگان را به دنبال داشت و در رده نمایشگاه‌های پرمخاطب قرار گرفت.
تقدسی‌نژاد تصریح کرد: همچنین بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک نیز که در شهر آفتاب برگزار شد دستاوردهای مناسبی به دنبال داشت و امسال بخش مهمی از ظرفیت‌های بالقوه نمایشگاهی بالفعل شد و تلاش می‌شود تا باقی‌مانده مشکلات نیز در سال‌های آتی برطرف شود.
وی درباره زمان برگزاری نمایشگاه آفرود نیز گفت: در تقویم نمایشگاهی برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب برای پایان سال در نظر گرفته شد به این دلیل که امکان تعویض خودرو و فعالیت‌های کمپینگ و مسافرت در آستانه نوروز وجود دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز اینگونه سفرها را خریداری کنند.
مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: مجموعه شهر آفتاب در سال ۱۴۰۲ شرایط ویژه‌تری را تجربه خواهد کرد.تاکنون برای برگزاری ۶۰ عنوان نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه منعقد شده که یکی از مهمترین آنها نمایشگاه نفت و گاز است که از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.همچنین برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیز مذاکراتی انجام شده است‌.
وی با بیان اینکه ساخت سالن‌های جدید نیز در نمایشگاه آغاز شده است، عنوان کرد: دسترسی به نمایشگاه نیز با برنامه‌های پیش رو بهبود خواهد یافت و سرویس‌دهی نیز بهبود خواهد یافت.به عبارتی سال ۱۴۰۲ سال رونق جدی نمایشگاه شهر آفتاب خواهد بود.