:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس سازمان املاک بنیاد مستضعفین خبر داد

واگذاری ۲۲ هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته

رئیس سازمان املاک بنیاد مستضعفین، با اشاره به واگذاری بیش از ۲۲ هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته، افزود: امیدواریم تا سال آینده جشن اتمام واگذاری املاک ملت در قالب اسناد علوی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۰۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

اقتصادگردان- محمد پیرعلی در آیین واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خندان پهلوی به مردم که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به واگذاری اموال غصب شده توسط خاندان پهلوی به ملت در بخش های مختلف، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ هکتار از این املاک جهت ساخت مسکن ملی واگذار شده است.

وی با اشاره به واگذاری بیش از ۲۲ هزار سند املاک ملت طی یک سال گذشته، افزود: امروز ۱۳۵ هزارمین سند را واگذار کردیم و امیدواریم تا سال آینده جشن اتمام واگذاری املاک ملت در قالب اسناد علوی را برگزار کنیم.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفین بخش دیگری از واگذاری املاک ملت را مربوط به پروژه های عام المنفعه دانست و یادآور شد: تاکنون ۸۰۰ مدرسه از سوی بنیاد مستضعفین ساخته شده است.

پیرعلی، ارزش های املاک واگذار شده طی یک سال گذشته را ۱۰ هزار میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر واگذاری ها برای طبقه متوسط خواهد بود.

علی اوسط، مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفین نیز، واگذاری املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به ملت را یکی از خدمات انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات انقلاب است.

وی تحقق عدالت و آزادی را در دستور کار انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون همواره می خواستند مانع از پیشرفت کشور و نظام شوند، اما امروز به اقتدار ما اذعان دارند.

مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفین توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال گذشته را چشمگیر دانست و تاکید کرد: واگذاری املاک غصب شده توسط رژیم مستبد پهلوی به مردم نمونه ای از عدالت خواهی و توجه به مستضعفان به عنوان آرمان انقلاب است.