:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

گوشت گوسفندی عشایر کیلویی ۲۴۰ هزار تومان در تهران عرضه می‌شود

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان از عرضه گوشت گوسفندی عشایر با قیمت هر کیلوگرم ۲۴۰ هزار تومان در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
اقتصادگردان- فضل خرم اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و وزارت جهاد کشاورزی و با مشارکت تعاونی‌های عشایری و شرکت سامان گوشت، گوشت بدون دنبه گوسفندی عشایر، با کشتار روز داخلی، با مبلغ هر کیلوگرم ۲۴۰ هزار تومان جهت مصرف خانوار در میدان بهمن تهران به شهروندان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته به منظور ایجاد تعادل در قیمت‌ها در حال اجرا است، افزود: در حال حاضر این گوشت‌ها با کشتار روز در ۶ غرفه در میدان بهمن تهران عرضه می‌شوند و به زودی تعداد غرفه‌ها در این مکان را به ۸ غرفه افزایش می‌دهیم.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان ادامه داد: همچنین به دنبال ایجاد و راه‌اندازی غرفه‌هایی برای عرضه گوشت دام عشایر در قزل قلعه هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد عرضه گوشت دام عشایر بستر مناسبی را برای سیاست‌گذاری در خصوص توسعه تولید قراردادی در راستای وظایف و اهداف شبکه تعاونی‌های عشایری فراهم کند و با مناسب شدن قیمت‌ها روند عرضه دام در بازار به سمت متعادل شدن سوق پیدا کند.