:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

117طرح تولیدی کشاورزی و دام و طیور با مشارکت بانک کشاورزی در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت دامپروری در تأمین امنیت غذایی کشور گفت: بدون تردید ارتقای این صنعت علاوه بر افزایش میزان تولید، در ایجاد اشتغال پایدار نیز اثرگذار است.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد در بازدید از یک واحد بزرگ دامپروری و تولید شیر در حومه تهران، با بیان این مطلب افزود: حمایت از  صنعت دام و طیور یکی از اولویت های بانک کشاورزی است و با استفاده از تسهیلات پرداختی این بانک، واحد‌های متعددی در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر نیز 117 طرح تولیدی کشاورزی، دام و طیور و ...  با حمایت و تسهیلات بانک کشاورزی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعال در حوزه دام و طیور به ویژه در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: در سال جاری و تا دهم بهمن ماه، حدود ۱10هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعداد 103 هزار فقره پرداخت شده است و 67 هزار میلیارد ریال دیگر نیز به تعداد 58 هزار فقره در مرحله تکمیل پرونده متقاضیان در شعب بانک قرار دارد.

فرخ نژاد اضافه کرد: با توجه به ضرورت رفع موانع و مشکلات فعالان حوزه دام به ویژه در زمینه تأمین سرمایه در گردش این واحدها، هماهنگی لازم و مستمر بین بانک و وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد و دامداران معرفی شده از سوی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها، در صورت تکمیل مدارک از این تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه دهم بهمن ماه ضمن بازدید از مجتمع دامپروری «لبن» در استان تهران، با مدیران این مجتمع پیرامون راهکارهای عملیاتی رفع موانع بانکی موجود به ویژه تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد گفت و گو کرد.