:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سنگدوینی:

شاهد جذب بی‌ضابطه نیرو در دخانیات هستیم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر شاهد جذب نیروهایی در دخانیات هستیم که هیچ ضابطه ای نداشته فلذا از سازمان بازرسی، کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان محاسبات انتظار می رود به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۲۰۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
اقتصادگردان- رمضانعلی سنگدوینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: وضعیت نابسامان  شرکت دخانیات به ویژه در استان های شمالی غیرقابل قبول است و کشاورزان و تولیدکنندگان به کلی رها شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون  اکثر نیروهای فصلی و کشاورزان بیکار شده اند و در سال گذشته مدیرعامل و رئیس صندوق بازنشستگی با سفر به استان گلستان قول هایی برای حل مشکل نیروی انسانی و پرداختن به مطالبات ارائه کرد که این وعده هاعملیاتی نشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شاهد جذب نیروهایی در دخانیات هستیم که هیچ ضابطه ای ندارد. از سازمان بازرسی، کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان محاسبات می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند. از سوی دیگر انتظار می رود وام های کشاورزی استمهال شده و پرداخت وام خرد توسط بانک ها از سر گرفته شود.