:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

محبوبیت برند بانک ملی ایران برای همه مردم

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک با تاکید بر اینکه هدف گذاری و برنامه ریزی، رکن اصلی دستیابی به موفقیت است، خواستار حفظ و ارتقا جایگاه و برند بانک ملی ایران با تلاش حداکثری همکاران شد.
کد خبر: ۲۰۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان قم که با حضور سید رسول میرخلفی رییس این اداره امور شعب، معاونان و کارشناسان، روسای حوزه و شعب ممتاز و متصدیان برگزار شد، بر برخورداری استان از پتانسیل قوی سرمایه انسانی و همچنین پتانسیل بالای اقتصادی با دارا بودن هفت شهرک صنعتی بزرگ در قم تاکید کرد و گفت: افزایش سهم بانک ملی ایران در شبکه بانکی با تلاش همکاران صف و ستاد برای رسیدن به جایگاه اصلی بانک میسر می شود.

وی همچنین بر تحقق اهداف تعیین شده تا پایان ماه جاری (48 درصد رشد جذب منابع) و مدیریت مصارف از طریق رصد روزانه ورودی و خروجی منابع تاکید کرد و افزود: ارتباط با مشتریان باید تقویت شود و روسای شعب باید پیگیری لازم را در جهت بهبود وضعیت فعلی نقدینگی بانک داشته باشند.

در خاتمه تعدای از روسای  شعب و متصدیان امور بانکی به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و از روسای شعب و حوزه های برتر استان تقدیر شد.

نجف زاده در ادامه این سفر با خانواده خاکبازان، همکار تازه درگذشته اداره امور شعب استان قم دیدار و ضمن عرض تسلیت، از زحمات این همکار گرانقدر تقدیر کرد.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب بازاریابی منطقه دو کشور بانک همچنین از شعب پردیسان قم، سلفچکان و باجه  جدید التاسیس در منطقه شکوهیه قم بازدید کرد.

نجف زاده از شرکت های شیمی در سلف فعال در زمینه تولید روغن انواع موتورهای سبک و سنگین، مجتمع صنعتی فولادکاران فعال در زمینه تولید سازه های فلزی و سوله و مجموعه صنعتی پرشین ایتال کیش فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان بنگاه های اقتصادی فعال استان نیز بازدید کرد.