:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

بزرگداشت روز جهانی آموزش در بانک ملی ایران

به مناسبت روز جهانی آموزش ، ضمن گرامیداشت این روز از ادارات و همکارانی که در پروژه های آموزشی،بانک مشارکت داشته اند تقدیر شد.
کد خبر: ۲۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، در مراسمی که با حضور مسئولان ادارات سازمان و روشها ، توسعه سیستمها ، ادارات امور شعب غرب و مرکزی تهران ، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش بانک برگزار شد ، رئیس اداره کل آموزش ضمن تبریک این روز به همکاران فعال در این حوزه از زحمات سایر بخش های همراهی کننده در پروژه های آموزشی جدید تقدیر کرد.

سوهانیان توجه به سرمایه انسانی و اجرای آموزش های ضمن خدمت برای حفظ پویایی سازمان را پایه اصلی موفقیت توصیف کرد و گفت: اداره کل آموزش با توجه  به نیازهای روز سازمان و همکاران و ذائقه دریافت اطلاعات آنها در حال طراحی برنامه های آموزشی است که انشالله در چرخه ارزش سازمان تاثیر آن مشهود خواهد بود.

وی افزود: گرامیداشت روز جهانی آموزش برای اولین بار در بانک ملی ایران اتفاق افتاده و به عنوان یکی از روزهای بین المللی سالانه مطرح است .

گفتنی است در سوم  دسامبر ۲۰۱۸، مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن روز ۲۴ ژانویه را به عنوان روز جهانی آموزش به منظور تجلیل از نقش آموزش در ایجاد صلح جهانی و توسعه پایدار اعلام کرد.

در پایان این همایش از همکاران داوطلب مشارکت کننده در فیلم های آموزشی، تولیدی در بخش آموزش نیز تقدیر شد.