:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای انجام معاملات در بورس کالا

تمامی مراحل معامله در بورس کالا برای مشتریان بانک اقتصادنوین به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است.
کد خبر: ۲۰۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک به‌منظور تسهیل انجام معامله در بورس کالا، خدمات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده که بر اساس آن تمامی مراحل و مقدمات لازم برای معامله در بورس کالا، به‌صورت غیرحضوری برای مشتریان ارجمند فراهم‌شده است.

برای انجام معامله در بورس کالا و خرید اقلامی مانند خودرو، باید نسبت به وکالتی کردن یکی از حساب‌ها اقدام کرده تا امکان مسدودسازی و برداشت وجه مورد نیاز برای انجام معامله از حساب متقاضی، توسط شرکت بورس کالای ایران فراهم شود. بر این اساس، مشتریان بانک اقتصادنوین که قصد انجام معامله در بازار بورس کالا برای خرید خودرو یا دیگر کالاهای عرضه‌شده را دارند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری، با مراجعه به اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید)، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با تکمیل سایر مراحل، نسبت به انجام معامله در بورس کالا اقدام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.

همچنین، دیگر مقدمات لازم برای انجام معامله در بورس کالا، نظیر ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، دریافت کد معاملات در بورس کالا و ... نیز توسط شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین (وابسته به بانک اقتصادنوین) به‌صورت غیرحضوری فراهم بوده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به صفحه راهنمای خرید از بورس کالا در وب‌سایت بانک اقتصادنوین، با چگونگی انجام این مراحل آشنا شوند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های موجود به‌صورت حضوری، می‌توانید به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنید.

گفتنی است، علاوه بر معامله در بورس کالا، داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام خودرو در طرح‌های فروش شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو نیز الزامی شده است که در این زمینه، بانک اقتصادنوین جزء بانک‌های منتخب شرکت سایپا برای معرفی حساب وکالتی است و اتصال با سامانه فروش شرکت ایران‌خودرو نیز به‌زودی در این بانک عملیاتی خواهد شد.
افتتاح سپرده وکالتی یا وکالتی نمودن یکی از سپرده‌های موجود به منظور ثبت نام در طرح‌های فروش شرکت‌های یاد شده در حال حاضر صرفاً به صورت حضوری در شعب بانک امکان پذیر است.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 02148031000 تماس حاصل کنند.