:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
شهردار شیراز در مراسم آغاز به کار کنگره بین المللی سلامت همراه:

جامعه پزشکی می تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی بانک شهر حساب کند

شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
کد خبر: ۲۰۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محمد حسن اسدی در مراسم آغاز به کار" پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه" اظهار داشت: دستاوردهای این کنگره می‌تواند به توسعه خدمات حوزه سلامت در شهر شیراز، استان فارس و سراسر کشور کمک کند.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۵۵ وظیفه برای ارائه خدمات به شهروندان بر عهده شهرداری ها قرار دارد اظهار داشت: اگر این حجم از وظایف را بخواهیم با سایر نهادها و دستگاه‌های مقایسه کنیم می بینیم که حجم مسئولیت هایی که شهرداری بر عهده دارد بالغ بر دو و نیم برابر سایر دستگاه‌هاست.
شهردار شیراز با اشاره به اینکه در کنار وظایف عمرانی و خدماتی؛ وظایف اجتماعی و فرهنگی هم بر دوش شهرداری ها قرار دارد، ابراز داشت: برخلاف گذشته که شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی شناخته می‌شد، امروز می‌بینیم که شهرداری یک نهاد اقتصادی و یک نهاد درآمد هزینه ای هم هست.
اسدی با اشاره به اینکه این کلانشهر را به عنوان قطب پزشکی کشور می شناسند، گفت: کسب این عنوان با حضور نخبگان و تلاشگران جامعه پزشکی امکان پذیر شده که بخشی از آنها در این مراسم حضور دارند و باعث افتخار هستتد.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانک شهر در توسعه زیرساخت‌های این کلانشهر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد بانک شهر در طول ۱۳ سال فعالیت خود مناسب و مطلوب بوده است.
اسدی خطاب به دست‌اندرکاران کنگره بین المللی سلامت نیز ابراز داشت: شما می توانید بر روی عملکرد چابک، رسالت اجتماعی و خدمات الکترونیک بانک شهر حساب کنید.
به گفته شهردار شیراز امروز هیچ بانکی در سراسر کشور تکنولوژی استفاده شده در پیشخوان های شهرنت بانک شهر را در اختیار ندارد و این یک ظرفیت قابل توجه در راستای تسهیل و ارائه خدمات بانکی است.