:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد:

افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب پایتخت

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
کد خبر: ۲۰۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با اعلام این خبر، افزود: با استقبال خوب هواداران استقلال و پرسپولیس از کارت هواداری بانک شهر، انتظار می رود صدور کارت هواداری در شعب بانک طی ماه های آینده بیش از پیش افزایش یابد.
طاهری با اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و دو تیم محبوب پایتخت، گفت: تاکنون و با توجه به زمان کوتاه، از گذشته شدن تفاهمنامه در حدود 12 هزار کارت برای هواداران استقلال و پرسپولیس صادر شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص هواداران دو تیم محبوب پایتخت از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کارت های هواداری یکی از راهکارهای درآمدزایی و افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس و استقلال است، گفت: شعب بانک شهر نیز می بایست از این فرصت برای افزایش منابع و همچنین گسترش شبکه مشتریان خود اقدام کنند.
طاهری با تاکید بر اینکه در کارت های هواداری بانک شهر مزایا و خدمات مالی و بانکی مناسب برای هواداران دو تیم محبوب پایتخت در نظر گرفته شده است، افزود: هواداران می‌توانند از مزایایی مانند: دریافت سود، دریافت تسهیلات بر اساس میانگین حساب و انواع خدمات بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری برخوردار شوند.
معاون شعب بانک شهر در پایان عنوان کرد: همچنین امکان افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزار "همراه شهر پلاس" و ارسال به تمامی نقاط کشور فراهم است.