:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

آخرین پتروشیمی مستقر در خوزستان هم به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

شرکت پتروشیمی آبادان نیز به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.
کد خبر: ۲۰۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با توجه به قدمت شرکت پتروشیمی آبادان، کیفیت ارائه خدمات و جلب رضایتمندی کارکنان این شرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا بازخورد این همکاری و تعامل باعث تشویق و جذب سایر شرکت‌های صنایع پتروشیمی مستقر در استان خواهد شد.
شرکت‌های پتروشیمی مسجدسلیمان، رازی، فجر، بوعلی سینا، اروند، تخت جمشید، تندگویان، امیرکبیر، خوزستان و آریا فسفریک از مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان هستند و قطعاً حضور شرکت پتروشیمی آبادان به‌عنوان قدیمی‌ترین پتروشیمی ایران باعث می‌شود زنجیره شرکت‌های پتروشیمی مستقر در خوزستان کامل‌تر شود.
در حال حاضر ۲ شعبه در شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) جهت ارائه خدمات به شرکت‌های طرف قرارداد فعال است و در صورت نیاز باجه‌ای در منطقه ویژه ماهشهر جهت ارائه خدمات سریع و با کیفیت به کارکنان شرکت‌های پتروشیمی مستقر خواهد شد.
منطقه ویژه بندر ماهشهر از لحاظ ظرفیت منابع برای بانک بسیار استراتژیک است و تقریباً ۱۰ درصد منابع استان از شرکت‌های پتروشیمی تأمین می‌شود. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با برنامه‌ریزی مناسب و مستمر پیگیر افزایش سهم منابع بانک در این منطقه است.