:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مروری بر یکی از مهم‌ترین پنل‌های نمایشگاه تراکنش:

«باجت» بانک تجارت کانالی از ابزارهای نوین مالی

یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.
کد خبر: ۲۰۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
اقتصادگردان- به گزارش اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، یکی از دغدغه‌های امروزی مردم جامعه، مدیریت هزینه‌های ماهانه و امکان خرید در زمان حال و پرداخت وجه آن در آینده است. بر همین اساس بانک تجارت، محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت (BNPL) را ارائه کرده تا این دغدغه به سادگی برطرف شود. مشتری، با استفاده از این محصول می‌تواند سبد متنوعی از کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه و وجه آن را در پایان ماه بدون پرداخت سود، تسویه کند.

BNPL روش جدید دسترسی به اعتبار ارزان‌‌قیمت برای مصرف‌کننده است و مکانیسم بسیار ساده‌ای دارد. در این روش مشتریان می‌توانند به صورت آنی و در لحظه‌ی اقدام به خرید کالا از اعتبار تخصیص داده شده برای خرید از شبکه وسیع شرکای تجاری بانک استفاده کرده و وجه آن را بعدا پرداخت کنند. مشتریان گرامی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به www.mybajet.ir مراجعه کنند.

اما در حاشیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن باجت با حضور مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت و نماینده معاونت حوزه بانکداری اشخاص بانک تجارت تشکیل و ضمن تشریح ابزارها و توانمندی‌های این اپلیکیشن، محصولاتی همچون اعتبار خرید کوتاه‌ مدت ماهانه (BNPL) و سامانه تسهیلات غیرحضوری ازدواج که برای اولین‌بار در نظام بانکی کشور در اپلیکیشن باجت ارائه می‌شود، برای مخاطبان این پنل تخصصی طرح شد. اپلیکیشنی که در راستای سیاست‌های بانکداری دیجیتال بانک تجارت، به عنوان کانال ارائه ابزارهای نوین مالی معرفی شد و در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفت.