:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
به همت موسسه خیریه پیام حاج کاظم کاشانی و همیاری گروه صنعتی گازسوز:

جشن (یلدای مهربانی) برگزار شد

به همت موسسه خیریه پیام حاج کاظم کاشانی و همیاری گروه صنعتی " گازسو" بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در خاورمیانه، مراسم جشن باشکوهی با عنوان " یلدای مهربانی" برگزارشد.
کد خبر: ۲۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
اقتصادگردان-  مراسم جشن یلدای مهربانی با هدف شادی دل جمعی از کودکان بی سرپرست و کودکان کار جنوب تهران با حضور جمعی از هنرمندان محبوب و خیرین  و تعدادی از کودکان بی سرپرست و کودکان کار در مجموعه فرهنگی شهید مختار سلیمانی منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.
نسیم حاج کاظم کاشانی، مدیر عامل موسسه "خیریه پیام حاج کاظم کاشانی" در حاشیه  این مراسم گفت: با لطف و همراهی خداوند و با همراهی جمعی از هنرمندان محبوب کشور از جمله استاد محمد مسلمی(عمو فیتیله ای) مجری محبوب کودکان ایران، گروه کودک مل مل، دکتر مسعود صابری، علی کاظمی،احمدرضا موسوی و تعداد دیگری از هنرمندان، توفیق داشتیم مراسم یلدای مهربانی را با هدف "شادی دل کودکان" و با حضور تعدادی از کودکان بی سرپرست  و کودکان کار جنوب تهران در آستانه یلدا برگزار نماییم.
نسیم کاشانی افزود: سعی کردیم در این مراسم ضمن مهیا کردن یک فضای شاد و مفرح برای این عزیزان، با توجه به در پیش بودن فصل سرما و آغاز زمستان، طبق سنت هرساله با تهیه و توزیع البسه مناسب زمستانی ، گرما را به کانون خانواده این کودکان هدیه دهیم.
وی در خصوص فعالیت های خیریه ای که مدیریت آن را بر عهده دارند افزود:خیریه " پیام حاج کاظم کاشانی" موسسه ای است که با اهداف خیر خواهانه از جمله کمک به بیماران و به ویژه بیماران مبتلا به سرطان در سال ۱۴۰۰ تاسیس و شروع به فعالیت کرده است.
گفتنی است؛ دکتر پیام حاج کاظم کاشانی که خیریه بر پایه اهداف  ایشان تاسیس شده است ، انسانی فرهیخته بود که بعد از ابتلا به سرطان و با توجه به تجربه کردن شرایط سخت این بیماری ، اهداف بزرگی برای کمک مادی و معنوی به بیماران سرطانی داشت اما متاسفانه فرصت عملی کردن این اهداف را پیدا نکرد و خانواده "پیام" به یاد او در تلاشند تا در خیریه ای به نام او ، به اهداف گرانقدرش جامه عمل بپوشانند.