:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

حاتمی: سوابق مدیریتی «بذرپاش» حکایت از کارنامه درخشان او دارد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت که سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نشان دهنده کارنامه درخشان عملکرد اوست و بذرپاش می‌تواند با روحیه انقلابی‌اش سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب باشد.
کد خبر: ۲۰۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
اقتصادگردان- حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بذرپاش دکترای مدیریت تکنولوژی داشته و رشته تحصیلی او  یک میان رشته در حوزه مدیریت است، بررسی سوابق بذرپاش در حوزه‌های مختلفی همچون دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت ریاست جمهوری و موارد دیگر نشان دهنده کارنامه درخشان اوست.

وی ادامه داد: برنامه‌های بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد که او به دنبال احصاء مشکلات و رفع ناترازی در حوزه مسکن و جذب مشارکت مردم در بازآفرینی شهری و توسعه خطوط ریلی است. همچنین اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راه و مسکن و ارتقاء خدمات هوایی و کشتیرانی را هم دنبال می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی به یک مدیر توانمند نیاز دارد که بذرپاش چنین ویژگی‌هایی را دارد، اضافه کرد: تعامل با سایر قوا و آشنایی با ظرفیت‌های مدیریتی از ویژگی‌های بذرپاش است.

حاتمی همچنین گف: بذرپاش در دو سال و نیم گذشته در برابر همه هجمه‌های ناجوانمردانه در داخل و بیرون مجلس شورای اسلامی سکوت مومنانه کرد پس سیاست یک بام و دو هوا در مجلس به عنوان محل خردورزی و حکمت‌اندیشی درست نیست. ما اگر ساخت یک میلیون مسکن را از دولت می‌خواستیم امروز هم همین موضوع را از آقای بذرپاش پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: بذرپاش با روحیه بسیجی، انقلابی و تجربه و توان مدیریتی می‌تواند پیشانی موفق کارنامه دولت سیزدهم و سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب اسلامی باشد، پس نمایندگان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به او رای دهند.