:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۵.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

چراغ سبز بهارستانی‌ها به بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی

اعضای برخی از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و تعدادی از وکلای ملت در نخستین حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون‌ها، برنامه‌های وی را تایید و از سپردن سکان این وزارتخانه به بذرپاش استقبال کردند.
کد خبر: ۲۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
اقتصادگردان- در جلسه علنی روز یکشنبه(۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، نامه رسمی معرفی «مهرداد بذرپاش» از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام وصول شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در این نامه با اشاره به اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بذرپاش را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

بذرپاش نیز امروز (دوشنبه) برای نخستین بار در جایگاه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون‌های اقتصادی، کشاورزی و انرژی مجلس شورای اسلامی حاضر شده و برنامه‌ها و اهدافی که پس از اخذ رای اعتماد نمایندگان قرار است اجرایی کند برای نمایندگان تشریح کرد.

این در حالی است که پیش از این رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد را از مجلس برای کابینه دولت کسب کرده بود ولی در روزهای اخیر به دلیل شرایط جسمی از این سمت استعفاء داد.

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با رای اعتماد به بذرپاش/ برنامه‌های وزیر پیشنهادی تایید شد

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با برنامه‌ها و اهداف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

رویکرد مثبت مجلس به مدیریت بذرپاش بر وزارت راه و شهرسازی/ رای اعتماد می‌آورد

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد مجلس نسبت به حضور بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی مثبت است، وزیر پیشنهادی می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

موافق حضور بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی هستم

مهرداد گودرزوند چگینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مورد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: موافق حضور بذرپاش در وزرات راه و شهرسازی هستیم و کمک می‌کنیم تا بتواند مشکلات و معضلات این حوزه را حل کند.

بذرپاش از عهده کارهای بزرگ بر می‌آید/ از وی حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نایب رییس کمیسیون اقتصادی در مورد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش می‌تواند از عهده کارهای بزرگ برآید و برنامه‌های وی در مورد ساخت یک میلیون مسکن برای مجلس مهم است.

بذرپاش مدیری جوان و با انگیزه است/ رای اعتماد مجلس را جلب خواهد کرد

علی بابایی کارنامی رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه فردی جوان و باانگیزه، مدیری راهبردی و گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

بذرپاش مدیری لایق و توانمند است/ بانک‌ها حمایت کنند جهش مسکن محقق می‌شود

منصور آرامی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش را مدیری لایق و توانمند توصیف کرد که برای موفقیت در وزارت راه و شهرسازی باید از سوی بانک‌ها و سایر وزارتخانه‌ها حمایت شود.

بذرپاش برنامه‌های راهبردی برای حل مشکلات راه‌ها و مسکن بدهد، نمایندگان حمایت می‌کنند

حسین حاتمی عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تایید عملکرد مدیریتی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: ذرپاش برنامه‌های راهبردی برای حل مشکلات راه‌ها و مسکن بدهد، نمایندگان حمایت می‌کنند.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مورد تایید اکثریت نمایندگان است/ بذرپاش رای اعتماد می‌آورد

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای راه و شهرسازی مورد تایید اکثریت نمایندگان است، بذرپاش می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

بذرپاش با تدوین برنامه راهبردی می‌تواند وعده ساخت چهار میلیون مسکن را محقق کند

امان الله حسین پور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه به بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای مثبت می‌دهد، گفت: بذرپاش با تدوین برنامه راهبردی می‌تواند وعده ساخت چهار میلیون مسکن را محقق کند.

بذرپاش از اراده و انگیزه لازم برای «اجرای پروژه‌های عظیم مسکن» برخوردار است

ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی با تجربه و با انگیزه است و توانایی حل مشکلات مسکن در این وزارتخانه را دارد.

بذرپاش می‌تواند وعده ساخت مسکن را محقق کند/ وزیر پیشنهادی راه توانمند و مسئولیت پذیر است

سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، رییس دیوان محاسبات را مدیری توانمند، با برنامه و مسئولیت پذیر توصیف کرد و گفت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم ساخت مسکن در راستای حل مشکلات مردم بود، این هدف توسط وزیری جوان و توانمند مانند بذرپاش قابل تحقق است.

جوکار: بذرپاش مدیری جوان، برنامه‌ریز و دارای نگاه راهبردی است

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی جوان، برنامه‌ریز و دارای نگاه راهبردی است.

«بذرپاش» مدیر اجرایی شایسته با سوابق موفق مدیریتی است

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه را مدیر اجرایی شایسته با سوابق مدیریتی موفق ارزیابی کرد.

بذرپاش توان بسیج امکانات و نیروهای وزارت راه را دارد/ کارنامه مدیریتی او قابل دفاع است

حجت السلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد و روحیه انقلابی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش قادر است نیروهای وزارتخانه را برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه ساخت مسکن و توسعه حمل و نقل بسیج کند.

بذرپاش مدیری با برنامه و دارای تیم کارشناسی قوی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق موفق مدیریتی بذرپاش، گفت: بذرپاش مدیری جوان، با برنامه و با انگیزه است.

بذرپاش رای اعتماد مجلس را کسب می‌کند/وزارت راه نیازمند فکر نو است

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی است و قطعاً رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست خواهد آورد.

جوانی و برنامه محوری دو ویژگی مهم بذرپاش/ به حل چالش‌های حوزه راه و مسکن امیدواریم

رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، جوانی و برنامه محوری را دو ویژگی مهم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خواند و گفت: با حضور بذرپاش در این وزارتخانه می‌توان به حل چالش‌های حوزه راه و مسکن خوشبین بود.

بذرپاش مدیری عملیاتی،متخصص و متعهد است/ با رای اعتماد بالا به وزارت راه و شهرسازی خواهد رفت

عباس گلرو رییس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بذرپاش را مدیری مدیر عملیاتی ،اجرایی ،متخصص و متعهد خواند و گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

بذرپاش اجرای وعده رییس جمهور برای ساخت مسکن را برعهده گرفته است

حسین گودرزی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد نمایندگان را جلب خواهد کرد، اظهار داشت: بذرپاش اجرای وعده رییس جمهور برای ساخت مسکن را برعهده گرفته است.

بذرپاش توان مدیریت وزارت راه و شهرسازی را دارد/ نمایندگان رای اعتماد می‌دهند

رمضانعلی سنگدوینی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بذرپاش توان مدیریت وزارت راه و شهرسازی را دارد، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی برای پیشبرد این اهداف از ظرفیت نیروهای خوب و کارآمد بدنه وزراتخانه استفاده خواهد کرد.

بذرپاش امسال ۵۰ درصد وعده‌های بخش مسکن را محقق می‌کند/ اکثریت نمایندگان موافق رای اعتماد هستند

حسین محمدصالح دارانی عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را صاحب فکر و برنامه عنوان کرد و گفت: بذرپاش امسال بیش از ۵۰ درصد وعده‌های داده شده در بخش مسکن را محقق خواهد کرد.

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون انرژی با رای اعتماد به بذرپاش

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، از موافقت اکثریت اعضای این کمیسیون با رای اعتماد به بذرپاش خبر داد.

بذرپاش مدیری توانمند و فنی است/ عملکرد او در دیوان محاسبات قابل قبول بود

غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین مجلس از معرفی مهرداد بذرپاش برای هدایت وزارت راه و شهرسازی استقبال کرد و گفت: بذرپاش فردی فنی و دارای اطلاعات کارشناسی در موضوعات کلان و راهبردی و مدیر اجرایی توانمندی است که در دیوان محاسبات نیز عملکرد خوب و قابل قبولی داشت.

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی با رای اعتماد به بذرپاش

حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از موافقت اکثریت اعضای این کمیسیون با رای اعتماد به بذرپاش خبر داد.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود استعفا داد.