:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

انتصاب محمد صالح چیت گران به عنوان مدیر حقوقی بیمه تعاون

محمدصالح چیت گران به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت بیمه تعاون منصوب شد.
کد خبر: ۲۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، در حکمی، محمدصالح چیت گران را به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای بیمه تعاون منصوب کرد.
چیت گران، دانش آموخته کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد و دکترای حقوق عمومی بوده و در مقطع کارشناسی مدیریت بیمه نیز تحصیل کرده است.
وی که بیش از 10 سال سابقه در حوزه امور حقوقی دارد، فعالیت خود در صنعت بیمه را از سال 1394 و با حضور در شرکت بیمه «ما» آغاز کرده و از سال 1399 نیز به عنوان عضو هیأت مدیره به بیمه تعاون پیوسته بود.
مدیر امور حقوقی و قراردادهای بیمه تعاون بنا دارد تا مواردی نظیر «الکترونیکی کردن پرونده های بایگانی، پیگیری مطالبات شرکت از طریق محاکم قضایی، پیگیری پرونده های جاری شرکت و دفاع از حقوق حقه شرکت، بازنگری و تنظیم در تنظیم تیپ های قراردادی مورد نیاز شرکت» را در نخستین برنامه های حضور خود اجرایی کند.
گفتنی است او در زمینه انتشار مقالات علمی نیز فعال بوده و بر این اساس تا کنون مقالاتی نظیر «جایگاه دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران»، «جایگاه دموکراسی در نظام مشروطه ایران»، «پایه های ضروری تشکیل دهنده دموکراسی و تضمین های آن» و «بهره گیری از تأمین اجتماعی برای دستیبابی به توسعه پایدار در دیدگاه کمیته حقوق اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی سازمان ملل و اسلام» را منتشر کرده است.