:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

به منظور بررسی طرح ها و پروژه های آذربایجان شرقی، وزیر تعاون ، کار و رفاه احتماعی وارد تبریز شد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مسائل استان آذربایجان‌شرقی و شرکت در جلسه شورای اداری استان صبح امروز وارد تبریز شد.
کد خبر: ۱۹۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این سفر ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، مدیران عامل شستا و صندوق بازنشستگی کشور و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دکتر لله گانی مدیرعامل بانک رفاه،دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کنند.  

دکتر مرتضوی در بدو ورود به شهر تبریز و در جمع خبرنگاران رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف سفر به این استان، اظهار داشت: نظارت میدانی بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهم اهداف این سفر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی میتواند به توسعه اشتغال و رسیدن به عدالت اجتماعی کمک کند، گفت: ضمن پیگیری مصوبات سفرهای قبلی، برنامه‌ریزی مدونی برای ظرفیت‌های مغفول‌مانده نیز انجام خواهد شد.

وزیر کار افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی است و توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و تأمین زیرساخت های درمانی آنان داریم.

دکتر لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه نیز در جلسه ای که در استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت های بانک گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی همواره بر موضوع اشتغال زایی با همکاری سازمان های حمایتی و مردم نهاد تأکید دارد و توانسته است در این زمینه گام های مهمی بردارد.  

مدیرعامل بانک رفاه افزود: با اعطای تسهیلات به مدد جویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و متقاضیان مشاغل خانگی به ایجاد اشتغال در بین شهروندان کمک کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر لله گانی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و مطلوب به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی همچون پرداخت غیر حضوری تسهیلات قرض الحسنه و فراهم کردن زمینه خرید اقساطی اقلام مورد نیاز در قالب طرح های کرامت رفاه، الماس رفاه، امید رفاه، رفاه کالا و خدمات و رفاه دانا از دیگر برنامه های بانک برای این قشر گرامی است.

مدیرعامل بانک رفاه با ارائه گزارشی از فعالیت های این بانک در استان تصریح کرد: بانک رفاه برای استان آذربایجان شرقی برنامه های توسعه ای در نظر گرفته است و پس از ابلاغ مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی در شهر کلیبر با افتتاح باجه، خدمت رسانی به شهروندان استان سرعت می یابد.