:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س ) و روز پرستار

معاون فنی بیمه ایران با رئیس و پرستاران بیمارستان بقیه الله دیدار کرد

به مناسبت سالروز ولادت اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران ، بهمراه دکتر یاوری معاون بیمه های اشخاص ، داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ، با دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ، معاون درمان ورئیس پرستاری و جمعی از پرستاران این بیمارستان دیدار و گفتگوکردند.
کد خبر: ۱۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این دیدار احمد صفر زاده ، با اشاره به نقش پرستاران در تامین بهداشت روانی ، سلامت جسمی بیماران در فرآیند درمان و کنترل بیماری ، بخصوص  در زمان همه گیری بیماری کرونا ، از خدمات پرستاران ،پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: پرستاری یک رسالت الهی و کاری بسیار ارزشمند و تخصصی است و ارزش کار پرستاران برای همه اقشار جامعه روشن است. ما نیز بر اساس فرهنگ دینی و سنت پسندیده قدردانی ، به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ بیمه ایران ، روز پرستار را به همه پرستاران و کادر درمانی در سراسر کشور تبریک می گوییم .

وی افزود : جانفشانی و رشادت های پرستاران نیاز به توصیف ندارد. چرا که پرستاران در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه ،  علی رغم سختی های فراوانی که دارند با عشق و علاقه بی نظیر ، روند درمان بیماران را پیگیری می کنند.

در ادامه این دیدار ، دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان بقیه الله، خواستار گسترش روابط فی مابین و افزایش پوشش های بیمه ای پرسنل بیمارستان گردید .

در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی ، از خدمات جمعی از پرستاران این بیمارستان تقدیر بعمل آمد.