:
كمينه:۲۷.۶۲°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
رزمیان مقدم:

دولت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و دامی را در دستورکار داشته باشد

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید عنایت ویژه ای به اقشار آسیب پذیر داشته باشد، گفت: دولت توجه ویژه به کارگران، کشاورزان و دامداران داشته باشد و برای خرید تضمینی محصولات کشاورزان، دامداران و عشایر اولویت خاص قائل شود.
کد خبر: ۱۹۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
اقتصادگردان- حسن رزمیان مقدم در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوالی از افرادی که باعث و بانی اغتشاشات اخیر بوده اند دارم، گفت: کجای دنیا دیده اید یک انسان عاقل به نیروهای حافظ جان، مال و ناموس خود حمله کند، نشان ملی کشورش را آتش بزند، باعث تزلزل اقتدار ملی، اقتصاد و فرهنگ کشورش شود، همراه و حامی دشمن و مجری نقشه های شوم آنها شود؟ مگر اینکه این شخص فریب خورده، غافل یا عامل خارجی باشد.

وی افزود: در اینجا به کشورهایی که به مثابه ستاد فرماندهی جدایی طلبان تبدیل شده اند هشدار می دهم هیچ عاقل کاخ نشین شیشه ای به خانه مستحکم و نفوذناپذیر دیگران سنگ نمی‌زند. بارها این ملت را آزموده‌اید و آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم درگز ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج از پاک‌ترین، فداکارترین و مخلص ترین افراد کشور برای به کمال رساندن این کشور تاسی شده است. با وجود آن نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. هدف آنها نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد در راه خدا و گسترش مالکیت قانون خدا و حفظ و تقویت بنیه، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی کشور است.

رزمیان مقدم ضمن تبریک هفته مجلس گفت: ان شاءالله این مجلس انقلابی همچنان انقلابی باقی خواهد ماند و باعث برکات و خیر برای جامعه ا و امت سلامی خواهد بود.

وی همچنین ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه و همراهانش برای حضور در نشست مشترک امروز با مجلس خطاب به دولت اظهار کرد: دولت باید عنایت ویژه ای به اقشار آسیب پذیر، کارگران، کشاورزان و دامداران داشته باشد و تضمین خرید محصولات کشاورزی کشاورزان و تقویت آنها و حمایت از دامداران و عشایر در خرید دام مازاد آنها اولویت خاص قائل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: دولت همچنین نسبت به اشتغال جوانان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدام عاجل انجام دهد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه اش به وزارت راه تذکر داد و گفت: باید بگویم وزارت بیراه کار قابل توجهی برای حوزه انتخابیه انجام نداه است، لذا مسیر اصلی شهرستان درگز، راه بین المللی گمرک به قوچان خطرات جانی و مالی ناشی از شرایط فیزیکی نامطلوب و تعدد عبور کامیون و مصرف سوخت بالا زیبنده این منطقه نیست و بررسی های فنی کمترین مطابقت با استاندارد را نشان می دهد، لذا وزارت راه توجه ویژه به این مساله داشته باشد، چرا که ۷۰ درصد جاده های روستایی شهرستان خاکی است.

رزمیان مقدم همچنین از وزارت وزارت نفت خواست تا نسبت به گازگشی و تسریع در گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان با توجه به سردسیر بودن آنها اقدام فوری نماید.