:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

قیمت های PX بالادست در هاله ای از ابهام

بازارهای اسید ترفتالیک خالص PTA و پلی اتیلن ترفتالات PET در اروپا متوقف شده اند، زیرا قیمت پارازایلن بالادستی PX در نمایشگاه K نامشخص است.
کد خبر: ۱۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

 به گفته رئیس اتحادیه اتحادیه های کارگری اروپا، کشورهای اتحادیه اروپا باید در زمستان امسال طرحی را برای حفاظت از اشتغال اتخاذ کنند، زیرا چشم انداز صنعت مواد شیمیایی به دلیل هزینه های بالای تولید تیره می شود.
تولید کنندگان پلی الفین های بازیافتی اروپا تلاش می کنند تا هزینه های بالا را در مقابل تقاضای کم مقایسه کنند
تعادل بین فضای ذخیره‌سازی موجود، جریان نقدینگی و ریسک حاشیه‌های منفی در ذهن بازیکنان زنجیره پلی‌الفین‌های بازیافتی اروپایی هنگام رفتن به نمایشگاه K Plastics کلیدی خواهد بود.
بازار پلی کربنات اروپا PC علیرغم کاهش شدید تولید که توسط تولیدکنندگان داخلی اعمال شده است، قرار است در سه ماهه چهارم با ثبات باقی بماند.
یک تحلیلگر ICIS گفت: نرخ استفاده جهانی از کارخانه پلی‌الفین‌ها ممکن است تا سال 2035 به سطوح قبل از همه‌گیری نرسد، زیرا افزایش ظرفیت تولید برای پاسخگویی به کندی تقاضا تعیین شده است.
بازیگران پلی اتیلن PE و پلی پروپیلن PP ترکیه در حالی که منابع در نمایشگاه K Plastics گرد هم می آیند، برای حداقل تقاضا و عرضه طولانی در میان مشکلات اقتصادی در این کشور آماده می شوند.