:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اقدامات مناسب فاطمی‌امین در وزارت صمت

نماینده مردم بهشهر ، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی با اظهار این که ماموریت های وزارت صنعت ، معدن و تجارت زیاد و نهادی پرچالش است، گفت : با وجود چنین شرایطی "فاطمی امین" با مدیریت و برنامه ریزی خوبی که داشته است توانست اقدامات خوبی را در این مدت نشان دهد .
کد خبر: ۱۹۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
اقتصادگردان - غلامرضا شریعتی به ایرنا گفت : فاطمی امین زمانی که این وزارتخانه را تحویل گرفت که با مشکلات و چالش های متعددی مواجه بود ،اما وی توانست به خوبی و درستی این وزارتخانه را ساماندهی کند .

 وی ادامه داد : وزیر صمت دولت سیزدهم همچنین در انتخاب معاونان خود نیز دقت لازم را بکار برد و افراد باتجربه را در حوزه های کاری این وزارتخانه برگزید که این خود از نکات قوت وامتیاز وی در کار و فعالیت محسوب می شود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : تا بدین اندازه دقت در انتخاب مدیران و معاونان نشان می دهد که فاطمی امین فردی با برنامه و دقیق در انجام کارها است که به خوبی در فعالیت های وی مشاهده می شود.

وی به فعالیت شبانه روزی فاطمی امین برای پیگیری امور به عنوان ویژگی مدیران انقلابی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نمی توان عملکرد و فعالیت وزیر صمت را تنها به یکسال محدود کرد ،چراکه وزارتخانه ای با این حجم از  کار و به ثمر رسیدن به برنامه های هدفگذاری شده  ،مطمنا به زمان بیشتری نیاز دارد .

شریعتی موثرترین اقدامات وزیر صمت را در حوزه بازرگانی داخلی عنوان و تصریح کرد: با توجه به تحول اقتصادی که دولت سیزدهم اجرا کرد ،بازار به خوبی مدیریت شد و کالاها به اندازه مورد نیاز در بازار وجود دارد .

به گفته نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی ساماندهی بازار و مدیریت تولید آهن و سیمان منجر به آرامش خوب در بازار این محصولات شده است.