:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
با افزایش ظرفیت تولید سابیک و سرمایه گذاری 5.5 میلیارد یورویی Kumho صورت می گیرد

افزایش سرمایه گذاری و تولید محصولات پتروشیمی در کره جنوبی

با افزایش ظرفیت تولید سابیک در کره جنوبی و همچنین سرمایه گذاری 5.5 میلیارد یورویی پتروشیمی Kumho تولید محصولات پتروشیمی در کره جنوبی افزایش می یابد. شرکت سرمایه گذاری مشترک سابیک در کره جنوبی، قصد دارد ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. N BUSINESS در خصوص افزایش ظرفیت کارخانه تولید محصولات شیمیایی در کره جنوبی، نوشت: شرکت سرمایه گذاری مشترک صنایع پایه عربستان در کره جنوبی قصد دارد ظرفیت کارخانه خود در شهر اولسان را برای تقویت تولید محصولات شیمیایی پیشرفته گسترش دهد.
کد خبر: ۱۹۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- شرکت Sabic SK Nexlene، بزرگترین شرکت پتروشیمی خاورمیانه و SK Geo Centric کره جنوبی، مواد مورد استفاده در پنل های خورشیدی، وسایل نقلیه، کفش و بسته بندی انعطاف پذیر را به عنوان بخشی از برنامه توسعه، تولید خواهند کرد.
سابیک روز جمعه گفت که بخش توسعه یافته این نیروگاه قرار است در سه ماهه دوم سال 2024 به بهره برداری برسد.
سامی الوسیمی، معاون PE و فروش Sabic و رئیس شرکت Sabic SK Nexlene، گفت: «ما یک گرایش قوی به سمت پلی اولفین های سفارشی و با کارایی بالا، به ویژه مواد پلی اتیلن، در چندین بازار مهم فناوری جدید شناسایی کرده ایم.»
او گفت: «افزایش ظرفیت کارخانه، کارآیی عملیاتی را برای تقویت رشد این مواد مبتنی بر Nexlene فراهم می کند و به ما مزیت رقابتی قابل توجهی می دهد.»
سابیک مستقر در ریاض متعلق به بزرگترین شرکت صادرکننده نفت جهان، آرامکو عربستان است که 70 درصد از سهام این شرکت را در ژوئن 2020 به مبلغ 69 میلیارد دلار خریداری کرد.
سابیک پس از افزایش 32 درصدی درآمد به 56 میلیارد ریال در سه ماهه دوم، سود 7.93 میلیارد ریالی را (2.1 میلیارد دلار) در سه ماهه دوم گزارش داد که 3.8 درصد افزایش داشت.
SK Geo Centric به طور جداگانه گفت که شرکت Sabic SK Nexlene که در سال 2015 راه اندازی شد و 605.1 میلیارد وون کره (454 میلیون دلار) در شرکت تابعه خود، Korea Nexlene، سرمایه گذاری کرد تا کارخانه 6.81 هکتاری را در اولسان ایجاد کند.
قرار است پس از توسعه، ظرفیت کارخانه با 43 درصد افزایش به بیش از 300 هزار تن برسد. پیش بینی می شود بیش از 90 درصد از این محصول صادر شود.

سرمایه گذاری 5.5 میلیارد یورویی

پتروشیمی Kumho از سرمایه گذاری 5.5 میلیارد یورویی برای رشد در آینده خبر داد.  ERJ در مورد سرمایه‌گذاری Kumho نوشت: پتروشیمی Kumho یک ابتکار سرمایه گذاری بزرگ را اعلام کرده است که به موجب آن، این گروه پتروشیمی کره جنوبی 6000 میلیارد وون (5.5 میلیارد یورو) را به کسب و کارهای موجود و جدید طی پنج سال آینده تزریق خواهد کرد.
به عنوان بخشی از این ابتکار، Kumho 3300 میلیارد KRW در «حوزه های تجاری اصلی» خود سرمایه گذاری خواهد کرد که شامل تولید لاتکس نیتریل بوتادین (لاتکس NB) و تولید لاستیک بوتادین محلول استایرن (SSBR) است.
این تأمین کننده مستقر در سئول در بیانیه اخیر خود گفت که این گروه قصد دارد تولید لاتکس NB را که یک ماده کلیدی برای دستکش های لاستیکی است، گسترش دهد تا "موقعیت برتر جهانی" خود را حفظ کند.
کومهو گفت: «از آنجایی که مفهوم بهداشت جهانی به طور مداوم تقویت می شود، انتظار می رود دستکش های لاتکس به همراه ماسک ها به یک محصول پزشکی و بهداشتی تبدیل شوند.»
این گروه گفت که این سرمایه گذاری برای پر کردن «شکاف در فناوری و ظرفیت تولید» مواد انجام می شود.
علاوه بر قابلیت های SSBR، Kumho گفت که روی «محصولات شیمیایی خوب» خود مانند آنتی اکسیدان های لاستیک مصنوعی و شتاب دهنده های ولکانیزاسیون نیز سرمایه گذاری خواهد کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در حال بحث درباره استراتژی های دقیق برای تقویت رقابت پذیری جهانی هستیم و در حال ابداع استراتژی هایی برای به حداکثر رساندن سود می باشیم.»
شرکت سئول جزئیات بیشتری در مورد سرمایه گذاری‌های برنامه ریزی شده ارائه نکرد، اما این اعلامیه پس از یک سری پروژه های توسعه که در سال گذشته معرفی شد، منتشر شد.