:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
امینی:

برخی مدیران ناتوان تلاش‌های رئیس جمهوری را در صفر ضرب می‌کنند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ناتوان در دولت از رئیس جمهوری خواست که در انتخاب مدیران اجرایی چه در سطح کلان و چه در سطح خرد به اصل شایسته سالاری، تخصص و تعهد توجه ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
اقتصادگردان- سید حمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهوری اظهار کرد: حیف، افسوس و صد افسوس به این دلسوزی ها، فعالیت ها و تلاش هایی که رئیس جمهوری برای اصلاح امور و خدمت به مردم قدردان انجام می دهد اما متاسفانه بعضی از مدیران ناتوان، کار نابلد و غیر متخصص این اقدامات را در صفر ضرب می کنند.

وی خطاب به رئیس جمهوری گفت: لطفاً در انتخاب مدیران اجرایی چه در سطح کلان و چه در سطح خرد به اصل شایسته سالاری، تخصص و تعهد توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ ای کاش به جای تغییر برخی از مدیران کاربلد، برای تغییر سیاست و روش کاری آنها تلاش می کردید.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: پول گندمکاران زحمت کش از یک ماه پیش پرداخت نشده این در حالی است که اگر یک روز از سررسید وام یک کشاورز بگذرد، او باید سودی مضاعف به بانک پرداخت کند.