:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی در کرج برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با رویکرد حمایت از محصول ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حوزه اسباب‌بازی از تاریخ 7 تا 11 شهریور 1401 در کرج برگزار می شود
کد خبر: ۱۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱


کامبیز آقایی مدیر پنجمین نمایشگاه گفت:در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری،رباتیک، عروسک و محصولات دانش بنیان، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.
برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده بیش از پیش مستحکم تر و همچنین دستیابی به مهمترین ابزار بازاریابی و فروش در این نمایشگاه شکل مطلوبی بگیرد.
کشوری می تواند در زمینه اقتصاد روبه رشد باشد که مردم آن کشور از تولیدکننده داخلی و به تبع آن از کالای داخلی حمایت کنند که این امر باعث رونق تولید و افزایش اشتغالزائی در کشور می شود که امیدواریم این نمایشگاه بعنوان یک الگوی مناسب با معرفی توانمندی های تولید داخلی بتواند در اثربخشی به این حرکت تاثیرگذار باشد.
استان البرز، با جمعیتی بیش از 4 میلیون نفر، دارای ظرفیت های بالقوه اجتماعی ،اقتصادی و سرمایه گذاری و نیروی جوان در بخش های گوناگون می باشد که این نمایشگاه تلاش خواهد کرد، بتواند نقش تاثیرگذار خود را برای توسعه روزافزون در بخش های مختلف به خوبی ایفا نماید.
پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب بازی، دفتر صنایع ورزشی و خلاق وزارت صمت،شهرداری کرج و با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی کشور، از تاریخ 7 تا 11 شهریور 1401 در مرکز نمایشگاهی باغ گلها، واقع در بوستان چمران شهر کرج، برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت حضور در این رویداد، با شماره های دبیرخانه  66562517-66564198 و 09306262313 تماس حاصل نمایند.