:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ارائه 10 خدمت جدید در سامانه های بانکداری غیرحضوری بانک دی

سامانه های بانکداری غیرحضوری بانک دی از این پس علاوه بر خدمات پیشین، 10 خدمت تازه نیز به مشتریان ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۹۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک دی، خودپردازها، خودگردان ها، سامانه های صدور کارت هدیه و پایانه های غیرنقدی این بانک که تا پیش از این خدماتی چون برداشت وجه نقد، پرداخت قبوض، خرید شارژ و کارت به کارت را به مشتریان ارائه می دادند، با ارتقای نرم افزار به خدمات جدیدی مجهز شده اند.
انجام ساتنا و پایا در همه سامانه‌ها تا سقف روزانه یک میلیارد ریال، قابلیت صدور کارت هدیه در کیوسک تا سقف 20 میلیون ریال و امکان واریز وجه تا سقف 150 میلیون ریال به صورت روزانه در دستگاه های خودگران تنها بخشی از این خدمات جدید است.
امکان بازیابی رمز عبور اینترنت بانک نیز در همه این سامانه ها فراهم و قابلیت انتقال وجه کارت به شبا نیز از خدماتی است که به تازگی راه اندازی شده است.
همچنین امکان استفاده از سرویس مخاطبین پرمراجعه و اضافه کردن مخاطبین جدید، ثبت و تایید و انتقال چک های صیادی، فعال سازی رمز دوم پویا، پرداخت وجوه دولتی و برداشت وجه با اسکناس انتخابی به این سامانه ها افزوده شده است.
سامانه های بانکداری غیرحضوری بانک دی علاوه بر تسریع در عملیات بانکی، از تجمع مشتریان در شعب جلوگیری کرده و کیفیت خدمت رسانی را نیز افزایش می دهند.