:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با استاندار اصفهان تاکید کرد:

پرداخت تسهیلات در حمایت از تولید و اشتغال در اولویت بانک صادرات ایران است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان اصفهان با استاندار و رئیس کل دادگستری این استان دیدار و بر آمادگی بانک برای مانع‌زدایی از تولید، اشتغال‌زایی و کمک به تحقق اهداف توسعه‌ای و حمایتی دولت در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در دیداری صمیمانه با استاندار اصفهان در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام بانکی در حمایت از تولید به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های پیشرو در بحث اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است؛ به همین جهت با تسریع ارائه خدمات بانکی، مانع‌زدایی از تولید با جدیت در دستور کار است.
سیدضیاء ایمانی اظهار داشت: استان اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌های شاخص در حوزه صنعت است و لازم است مدیران ارشد بانکی در استان‌ها حضور پیدا کنند و نشست‌هایی را با مسئولان استان‌ها درباره تحقق اهداف توسعه‌ای و حمایت از تولید برگزار کنند.
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا در حد توان، به تناسب شرایط نقدینگی و اعتبار موجود برای حل معضلات واحد‌های تولیدی پیشگام باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه بانک‌ها نقدینگی و سرمایه ثابت برای ایجاد واحدهای تولیدی را تأمین می‌کنند افزود: در نظر داریم در راستای مانع‌زدایی از تولید، با پرداخت روان‌تر اعطای تسهیلات، خدمات‌رسانی به واحدهای تولیدی را سرعت ببخشیم.
سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت بیشتر نظام بانکی از تولید، گفت: باید روند ارائه خدمات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان تسریع و پشتیبانی از حوزه‌های تولید و اقتصادی استان را تسهیل کنیم و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را که در حوزه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان وجود دارد، رفع کنیم.
وی افزود: بعضی مشکلات واحدهای تولیدی استان در زمینه تامین سرمایه ثابت است و تعدادی از آن ‌واحدها از گذشته پیگیر دریافت خدمات و تسهیلات بودند که بتوانند واحدهای خود را توسعه دهند و گرفتاری‌هایی در این زمینه داشتند.
مدیرعامل بانک صاددرات ایران همچنین در این سفر یک روزه در دیداری دوستانه با حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات آنان در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از دستاوردهای انقلاب قدردانی و با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران بر آمادگی این بانک برای حمایت از فعالان، صنعتگران، واحدهای تولیدی و اقتصاد و معیشت مردم این استان اعلام آمادگی کرد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز ضمن بررسی مسایل و ظرفیت‌ها و انتظارات استان از مسئولان، از اقدامات بانک صادرات ایران قدردانی کرد و توسعه هرچه بیشتر همکاری بانک صادرات ایران و فعالان اقتصادی و ارائه خدمات به مردم این استان را خواستار شد.