:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

خسارتی به راه‌های هرمزگان وارد نشده است، آماده باش کامل از صبح امروز

در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری صبح امروز در استان هرمزگان مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای راه‌های اصلی و فرعی استان هرمزگان در پی زلزله اخیر نداشتیم.
کد خبر: ۱۹۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
اقتصادگردان- بامداد امروز زمین زلزله ۶.۱ ریشتری در استان هرمزگان رخ داد که تاکنون منجر به مرگ ۵ تن و مصدومیت ۴۴ نفر دیگر شده است.

غلامعباس بهرامی نیا - مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت راه‌های اصلی و فرعی این استان زلزله زده چگونه است؟ اظهار کرد: تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای راههای اصلی و فرعی هرمزگان نداشتیم اما برای رسیدن به نتیجه دقیقتر نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داریم.

وی با بیان اینکه برای ارزیابی وضعیت راه‌های روستایی باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد افزود: هنوز نمی‌دانیم چه تعداد راه‌های روستایی در استان هرمزگان به دلیل زلزله بامداد امروز آسیب دیده است.

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: از صبح امروز آماده باش کامل برای کمک به مردم زلزله زده استان هرمزگان اعلام کردیم تا اگر نیاز به بازگشایی محوری وجود داشت به سرعت در این زمینه اقدام کنیم.