:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت، ترافیک پرحجم در معابر حوزه‌های کنکور

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کنکور وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر و بزرگراه‌های تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۹۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
اقتصادگردان- سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری، درباره آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در صبح امروز شنبه یازدهم تیرماه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته بار ترافیکی پایتخت در اغلب معابر اصلی و بزرگراهی سنگین و در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان برای تردد در سطح شهر یکی از عواملی است که موجب کاهش استرس شرکت کنندگان در آزمون کنکور سراسری نیز می‌شود گفت: در برخی از محدوده‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری مثل دانشگاه تربیت مدرس در بزرگراه چمران محدوده جلال آل احمد، دانشگاه شهید بهشتی در ولنجک، دانشگاه امام صادق(ع) در بزرگراه چمران محدوده پل مدیریت، دانشگاه امیر کبیر در محدوده زیر پل حافظ، دانشگاه علوم و تحقیقات در حصارک در محدوده میدان دانشگاه و دانشگاه شریف در خیابان آزادی به دلیل حضور و مراجعه داوطلبان و خانواده های ایشان ترافیک پرحجم مقطعی در حال شکل گیری است.

شریفی ادامه داد: همچنین شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران‌فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی  پرحجم و نیمه سنگین هستند.

وی اظهار کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک پرحجم است.

شریفی افزود: همچنین در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی، مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی برخی دیگر از معابر تهران نیز گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد نیز دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

به گفته وی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مقابل محل های برگزاری آزمون کنکور سراسری جهت روان سازی ترافیک حضور دارند.