:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
مشاور وزیر شهرسازی:

تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد مهم‌ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی است

مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی کشور تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه است و امیدواریم استان همدان از اعتبارات و ظرفیت‌های قانونی جهش مسکن به طور کامل استفاده کند.
کد خبر: ۱۹۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
اقتصادگردان- «فاطمه سادات حمیدیان» در آئین تودیع و معارفه "ایوب اسدالهی" سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان همدان که صبح روز چهارشنبه ۸ تیرماه با حضور مسئولان عالی رتبه استانی و کشوری در سالن بانک مسکن برگزار شد با اشاره به این‌که مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی کشور تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه است، اظهار کرد: امیدواریم از ظرفیت و اعتبارات قانونی جهش مسکن به طور کامل در استان همدان استفاده شود.

مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: انتظار داریم استان همدان از رتبه ۱۹ کشوری به رتبه تک رقمی برسد و مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین در حوزه مسکن دغدغه‌ای را احساس نکنند.

وی تصریح کرد: تمهیداتی در راستای ارائه تسهیلات و افزایش بودجه و نیروی انسانی در استان‌ها در نظر گرفته شده است.

حمیدیان در پایان گفت: از زحمات عزیزاله یوسفی سرپرست سابق این اداره کل متشکریم و برای ایوب اسدالهی سرپرست جدید این اداره کل که شخصی فوق‌العاده انقلابی و جهادی است آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داریم.

در پایان با حضور مسئولان عالی رتبه استانی و کشوری مراسم معارفه سکاندار جدید این اداره کل برگزار و اهدای حکم "ایوب اسدالهی" سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صورت گرفت.