:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

فردا؛ آغاز بکار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره

ُچهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره که یکی از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه محسوب می شود، فردا و با حضور و مشارکت صدها شرکت ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها و مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی و سازمان های دولتی گشایش می یابد.
کد خبر: ۱۹۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

اقتصادگردان - در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران هر آنچه را که مرتبط با بدنه ساختمانی است از انواع در و پنج ره ساختمانی، صنعتی و بیمارستانی گرفته تا تجهیزات ضد سرقت و آتش سوزی، سيستم هاي هوشمند و سيستم هاي كنترل ساختمانی و تجهیزات سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها ارائه می شود .

حضور فعال شرکت های دانش بنیان و استارت آپ یکی از بخش های مهم نمایشگاه امسال است که در کنار آنها چندین کارگاه علمی، آموزشی و تخصصی نیز برپا می شود .

رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران به عنوان برند نمایشگاهی صنعت در و پنجره کشور مطرح و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد این صنعت محسوب می‌شو د، افزود: این رویداد تخصصی که با تمرکز ویژه بر حضور تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی برگزار می‌شود، نمود عینی کالاها و فناوری‌های ساخت داخل در سال جهش تولید است.

طیبی نژاد گفت: استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده است به گونه‌ای که برپایی این نمایشگاه در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده صنعت در و پنجره کشور محسوب شده و به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت به شمار می‌آی د.

وی در خصوص حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ نیز گفت: در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره شاهد حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم . همچنین کارگاه‌های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور اساتید و کارشناسان این صنعت نیز برپا می‌شو د.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره از فردا تا هشتم تیرماه هر روز از ساعت 9 الی 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.