:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
نوروزی:

اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دراز مدت به نفع مردم است»، گفت: دولت باید در اجرای این برنامه اقتصادی خود تدبیر و به گونه‌ای عمل کند که فشار گرانی و تورم روی دوش آحاد مردم نباشد.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

اقتصادگردان- رحمت الله نوروزی با اشاره به آغاز اجرای طرح اصلام نظام پرداخت یارانه‌ها از سوی دولت تاکید کرد: اصل این اقدام مفید و مثبت است و ما اعتقاد داریم که باید با قوانین و مقررات رانت‌زا و فساد زا مقابله شود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب بر معیشت مردم تاکید دارند، دولت باید در اجرای این برنامه اقتصادی خود تدبیر کند و به گونه‌ای عمل نماید که فشار گرانی و تورم روی دوش آحاد مردم نباشد و به اقشار آسیب‌پذیر نظیر کارگران، کارمندان، بازنشستگان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی آسیبی وارد نشود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دراز مدت به نفع مردم است»، اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که همانطور که رهبری فرمودند مردم با دولت همراهی کنند تا دولت در ‌اجرای این طرح موفق باشد.