:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

کالاکارت ۱۰۰ میلیون تومانی به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی پرداخت می‌شود

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی گفت: آماده پرداخت کالاکارت ۱۰۰ میلیون تومانی به همه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان هستیم.
کد خبر: ۱۹۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علی خیاطی» مدیر شعب بانک در استان خراسان شمالی در دیدار با «مهدی رحمدل» مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان، گستره خدمات و تنوع محصولات قابل ارائه از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سطح استان را تشریح و آمادگی بانک در تولید محصول و خدمات متناسب با نیاز جامعه مخاطب به‌ویژه زیرمجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.
خیاطی افزود: طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پاسخگویی به نیازهای سازمان فنی و حرفه‌ای به‌ویژه آموزشگاه‌های آزاد تابعه در قالب مشتری و پذیرنده پتانسیل بالایی دارد. با انعقاد تفاهمنامه سازمانی کالاکارت، کارکنان سازمان نیز می‌توانند برای خرید کالا یا دریافت خدمات مورد نیاز خود، از دریافت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی متنوع همچون دریافت وام قرض‌الحسنه از محل اعتبار در حساب جاری یا پس‌انداز تا چند برابر معدل، استفاده از وام حمایتی و شبه‌حمایتی قرض‌الحسنه در ۲ برابر کردن آورده سازمان با مدت انتظار پایین، استفاده از ۲ طرح «مساعده مهر» و «مهریار» در حمایت از شرکت‌های پیمانکار طرف قراداد سازمان برای تأمین حقوق یا مساعده پرسنل مشروط به انتقال حساب حقوق پرسنل از جمله محصولاتی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه می‌کند.
وی در همین رابطه افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و آنلاین بانک در بستر همراه‌بانک، اینترنت‌بانک و پیشخوان مجازی همه نیازهای خود در انجام عملیات بانکی را مرتفع سازند. در حالی که برای دریافت این خدمات و محصولات هیچ سودی از مشتری دریافت نمی‌شود.
«رحمدل» مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان نیز ضمن ابراز رضایتمندی همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان فراهم شده از سوی بانک در حذف ضمانت وام خرد یا تودیع بخشی از موجودی به‌عنوان ضمانت را از ابتکارات ارزنده بانک تلقی و ابراز امیدواری کرد با ترغیب مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای استان برای تجمیع حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وام‌هایی در راستای تجهیز این مراکز جذب و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
رحمدل در ادامه، پتانسیل موجود در طرح کالاکارت را بسیار کارگشا و آن را مدل واقعی حمایت از کالا و خدمات ایرانی دانست.