:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

رسیدگی به شهرستان های محروم استان تهران، اولویت كاری دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه در گذشته توانمندی ها و محرومیت های استان تهران و شهرستان های آن مورد غفلت واقع شده و از همین رو دولت، رسیدگی به آن را در در اولویت کاری خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۹۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شادا، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان تهران، پس از شرکت در جلسه شورای اداری شهر قدس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز به دستور رئیس جمهور، جمعی از وزراء در هر کدام از شهرستان های استان تهران  به نمایندگی از دولت، حضور پیدا کردند و بنده هم مفتخر بودم که در جمع مسئولان منطقه ای و نمایندگان اقشار شهرستان قدس ساعاتی را حضور داشته باشم و از برخی پروژه ها بازدید کنم.

وی گفت: فرماندار، امام جمعه و شهردار این شهرستان درخواست هایی را در خصوص توسعه اقتصادی شهرستان قدس داشتند که باید در خصوص آنها مصوبه اخذ شود.

خاندوزی اضافه کرد: این مطالبات در جلسه شورای اداری استان تهران، با حضور رئیس جمهور مطرح خواهد شد و امید می رود با تصویب نهایی و ابلاغ آنها، زمینه توانمندی بیشتر شهرستان قدس و رفع نیازمندی ها به ویژه سرانه های پایین و ضعیف ساکن آن، رفع شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شایسته و زیبنده نیست که شهرستان قدس، در این وضعیت، با سرانه زیر ساختی پایین، باقی بماند و امیدواریم انشاءالله در آینده شاهد رفع این کاستی ها باشیم.

وی یادآورشد: افزایش منابع درآمدی شهرستان, کمک اعتباری و تسهیلات بانکی که باید در اختیار بنگاه های اقتصادی و تولیدکنندگان قرار گیرد، از برنامه های اولویت داری هستند که با پیگیری های خود مقامات منطقه ای و کمک دولت موجب می شود تا در سال های آینده، با افزایش ظرفیت اقتصادی و نیز توانمندی به مشارکت گرفتن همه بخش های خصوصی و عمومی کشور و بازیگران مهم اقتصادی، شاهد بهبود شرایط شهرستان قدس باشیم.