:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
ترجمه کتایون مصری و محسن ایلچی

کتاب برنامه ریزی راهبردی در سازمان های غیرانتفاعی و تشکل های مردم نهاد منتشر شد

کتاب «برنامه ریزی راهبردی در سازمان های غیرانتفاعی» نوشته مایکل آلیسون و جود کِی تلاش می کند به تمامی مدیران، کارکنان و دستاندرکاران سازمان های غیردولتی، نحوه تدوین راهبردهای خرد وکلان و اجرای آن را به صورت کاربردی تبیین کند. این کتاب آموزشی با نثری روان که توسط کتایون مصری و محسن ایلچی، ترجمه شده، به تمامی سوالاتی که بر سر راه برنامه ریزی سازمان های مردم نهاد وجود دارد، پاسخ می دهد و به سفارش انجمن احیای ارزشها و با حمایت موسسه خیریه نیکان جمشید تهران و شبکه ملی (موسسات نیکوکاری و خیریه) تهیه شده و از سوی انتشارات دستان (66954800-021) منتشر شده است
کد خبر: ۱۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
اقتصاد گردان - افزایش تاسیس تشکل های مردم نهاد در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به واسطه تمایل عموم مردم به مشارکت در فرایند برنامه ریزی و تاثیرگذاری در عرصه عمومی در حالی صورت گرفته است که بسیاری از آنها، از ابتدای راه اندازی شناخت اندکی از فعالیت و رفتار ذینفعان شان داشته و برای همین در تدوین برنامه ریزی برای تشکل متبوع شان کمترین زمان را اختصاص می دهند.
راه اندازی یک تشکل مردم نهاد نیازمند برنامه ریزی منسجمی است که در صورت عدم آشنائی با فرایند و ارکان آن، تحقق هدف های هر سازمان مردم نهاد، از خیریه ها تا تشکل های صنعتی و تولیدی و خدماتی را به تاخیر می اندازد. به منظور ویراست جدیدی از کتاب برنامه ریزی راهبردی در سازمانه های غیرانتفاعی به بازار نشر آمده است.
به همین منظور، کتاب «برنامه ریزی راهبردی در سازمان های غیرانتفاعی» نوشته مایکل آلیسون و جود کِی که ویراست جدید آن، به تازگی به بازار کتاب آمده، تلاش می کند به تمامی مدیران، کارکنان و دستاندرکاران سازمان های غیردولتی، نحوه تدوین راهبردهای خرد وکلان و اجرای آن را به صورت کاربردی تبیین کند. این کتاب آموزشی با نثری روان که توسط کتایون مصری و محسن ایلچی، ترجمه شده، در 326 صفحه به تمامی سوالاتی که بر سر راه برنامه ریزی سازمان های مردم نهاد وجود دارد، پاسخ می دهد.
کتاب مذکور به سفارش انجمن احیای ارزشها و با حمایت موسسه خیریه نیکان جمشید تهران و شبکه ملی (موسسات نیکوکاری و خیریه) تهیه شده و از سوی انتشارات دستان (66954800-021)  منتشر شده است.