:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

مجتمع مارال ستاره هشت بهشت محور کرج -چالوس در زیباترین جاده ایران

فاز یک مجتمع خدمات رفاهی گردشگری مارال ستاره محور چالوس – کرج تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌گردد.
کد خبر: ۱۸۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

اقتصادگردان - این مجتمع متعلق به مجتمع های زنجیره ای مارال ستاره است.

 
براساس این گزارش این مجتمع در یکی از زیباترین جاده‌های کشور و در یک منطقه بی نظیر، در کیلومتر 60 جاده چالوس – کرج در کنار روستای ولی آباد قرار گرفته است.

 برای همه ما این جاده پر از خاطره هست و عکس‌های یادگاری و ساعات خوش. یکی از دغدغه‌های این جاده بنزین است که تلاش شده است تا با دسترسی به پمپ بنزین شرایط و امکانات بهتری برای مسافران ایجاد شود  و علاوه بر رفع دغدغه هم وطنان امکانات ویژه در دسترس آنها قرار گیرد.
 این مجتمع در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع قرار گرفته است و فاز یک این مجتمع که به زودی مورد بهره‌برداری قرار میگیرد با زیربنای حدود 850 متر ساخته شده است.

خدمات:
پارکینگ، جایگاه سوخت، فروشگاه، رستوران سیار.
 
رستوران: تا ساخت فاز دو مجتمع برای پذیرایی از مسافرین رستوران سیار در کنار مجتمع مشغول به خدمات رسانی خواهیم بود. انواع غذاهای فرنگی، صبحانه و ....
 
جایگاه عرضه فرآورده‌ها نفتی: این جایگاه زیر نظر برند شرکت زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی مارال ستاره بوده و دارای 3 سکو بنزین معمولی و سوپر 36 نازله می‌باشد.
 

پس از شروع به بهره‌برداری از فاز یک این مجتمع بلافاصله ساخت فاز دو مجتمع که شامل انواع رستوران‌ها، محل اقامتی، فروشگاه‌ها و کافی شاپ در سالن اصلی را شروع خواهیم کرد.

گفتنی است بنیانگذار این مجتمع ، مهندس ابوالفضل جوکار قهرودی است.